Ik ben even opzoek naar inspiratie voor een lekker maar niet al te dure kerstmaaltijd. We gaan de eerste kerstdag al gourmetten en ik lust geen varkensvlees. Hoor graag wat jullie gaan eten!
Ik ben zelf ook nog zoekende. Kerstavond gaan we gourmetten bij schoonouders, eerste kerstdag zijn we bij mijn ouders en die koken vaak heel uitgebreid. Tweede kerstdagen komen er 6 vrienden bij ons. Ik ben nog aan het proberen een menu uit te stippelen. Lastig! Ik lees dus ook even lekker in je topic mee.
Kerstavond allemaal hapjes op tafel. 1e kerstdag gourmet bij schoonpa 2e kerstdag kookt mijn zusje, dat wordt een 3 gangen menu, maar wat het wordt is een verrassing.
Wij zijn verantwoordelijk voor de voorgerechten. Dat wordt chinese tomatensoep en kippensoep. En een zalmcocktail en kipcocktail
Wij gaan aankomend weekend kerst vieren bij mijn ouders. Zaterdag gourmetten, zondag uit eten. Als we thuis zijn denk ik wat te eten bestellen en andere dag wat lekkere hapjes.
Kerst avond tapas hapjes monchego , pan con tomate, scampi in looksaus kipspiesjes en nog wat kleine hapjes die genoeg zijn voor een maaltijd. Als toe ijs of ik maak tirramisu. Kerstdag gourmetten en als toe ijs en tweede kerstdag soep vers gemaakt
Eerste kerstdag gaan we gourmetten en tweede kerstdag Indische rijsttafel. Iedereen van de familie neemt dan iets mee
wij hebben de eerste dag lopend buffet bij m'n zus en de 2e dag wilt mijn man graag kip eten maar daar ben ik nog niet helemaal over uit...
Eerste kerstdag gourmetten bij familie, tweede kerstdag ergens uit eten dus eigenlijk nog geen idee wat dat gaat worden, heb je dus ook niks aan
Kerstavond: Voor: carpaccio met rucolamelange Hoofd: hertenbief in portsaus Na: iets met ijs 2e kerstdag: Nog inspiratieloos. Tips zijn welkom, liefst iets van wild!
Kerstavond gourmetten. eerste kerstdag bij schoonzus tapas. Tweede kerstdag allemaal verschillende aardappeltjes, biefstukje en een paar soorten groenten.
Kerstavond (ivm werk en reisafstand van 2 uur van mij en vriend); gourmetten. Eerste kerstdag (mijn familie); Eerst brunch: pasteitje, roerei met zalm, verse broodjes en beleg, allemaal lekkere dingen. Avondeten: Romige Bospaddenstoelensoep, gepocheerde zalm in kreeftensaus en met kaas overbakken daarbij ook nog verschillende groenten, chocoladetaartje met vanillesaus. Vriend krijgt voor carpaccio, hoofd Angus biefstuk en na iets met ijs. Tweede kerstdag; Van alles wat, eten dan bij schoonfamilie. SM is geen sterkok (in tegenstelling tot mijn moeder), zal wel varkenshaasjes worden en drumsticks oid. Nagerecht door schoonzus, verrassing. Als het maar gezellig is
Kerstavond gourmetten met ons vieren. 1e kerstdag pizarette bij schoonfamilie 2e kerstdag zijn we allemaal verantwoordelijk voor 1 gang. Ik heb het toetje, het moet glutenvrij, notenvrij en zwangerproof zijn dus ik maak een schuimijstaart en daarnaast een zelfgemaakt bakje van chocolade met een bolletje ijs erin.
hier heel saai kerstavond gewoon lekker chilli con carne eerste kerstdag andijviestamp met gehaktballen-rollade tweede kerstdag uit eten bij de griek
Eerste kerstdag: gourmetten Tweede kerstdag: ik ga voor het eerst koken. Waarschijnlijk word het: Voorgerecht: stokbrood met courgettesoep en groentesoep Hoofdgerecht: kalkoen uit de oven, rollade, gebakken aardappels en 2 soorten groente Nagerecht: ijs