Ik koop zelf veel kleding op de webshops Next(direct), Mango, Zara, zo nu en dan H&M en toen ze nog een mini maatje had bij Kiabi. Weet iemand nog andere webshops met leuke kinderkleding in die stijl? River Island vind ik zelf niet leuk om maar een voorbeeld te geven (iets te 'hip' voor een meisje van 14 maanden), en ik hou ook niet van kleding met duizend-en-een felle kleuren. En dan dus geen kleertjes.com (website met allemaal merken) maar echt zoals bovengenoemde webshops. Mogen uiteraard ook buitenlandse webshops zijn (zolang ze maar naar Nederland verzenden). Alvast bedankt!
Jola! Bakkaboe en Dirkje super leuke kleding Maar volgens mijn kun je het niet online thuis laten bezorgen! Maar op de website kun je zien wat voor kleding het is, ik ben er helemaal weg van, voor mijn zoontje koop ik er heel veel
Dankjewel, ik zal eens kijken. Ik ken de merken wel maar koop er eigenlijk nooit wat van. Ik vind het trouwens ook zooo jammer dat de V&D weg is, kocht daar vaak kleertjes van Frendz of Mexx.
The GAP! Bezorgt in Nederland, vooral de spijkerbroekjes vind ik super! De kleding is toch net even anders dan in Nederland.
Oh, dat meen je niet! Ik vind GAP zelf echt een super leuk merk, en ook leuke prijzen, maar ik wist helemaal niet dat ze naar Nederland verzonden. Gauw even kijken. (Ik geef jou de schuld hoor, als mijn vriend begint te zeuren dat ik weer teveel aan kleertjes uitgegeven heb!)