Hallo dames!! in het onderwerp van show je eerste pakje kwam er wel eens voorbij dat de eerste pakjes ingelijst worden, dit lijkt me zooo leuk om te doen voor onze kleine meid, maar zelf ben ik niet zo super creatief en vooral inspiratieloos dus nu is mijn vraag of jullie foto's willen delen van jullie ingelijste 1ste pakje om inspiratie op te doen Alvast bedankt!!
Wat een gaaf idee!! Heb nog ff gegoogled, en toen stond deze er tussen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/332911-1e-pakje-inlijsten.html
ik heb vandaag bij ikea zo'n ribba lijst gekocht en ik ga morgen bij hema dubbelzijdig plakband en blauw papier halen en aan de slag!!
Hoe maken jullie het vast? Ik durf eigenlijk geen dubbelzijdig plakband te gebruiken omdat ik bang ben dat die geel gaan uitslaan na verloop van tijd. Vast naaien aan de wil ook niet.
Als je de achterkant van foam doet, misschien 2 lagen gebruiken, dan kan je van die spelden gebruiken die je ook gebruikt bij het naaien. Ik denk dat ik het daarmee ga vastzetten, dat kan je nog redelijk onzichtbaar doen en makkelijk loshalen zonder de boel te verkloten
De Ikea heeft een diepe lijst (Ribba). Ben ook van plan om het eerst pakje van ons meisje in te lijsten!