Welke pieten hebben jullie ontdekt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lidy, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik denk dat Ludo voor kinderen wellicht herkenbaarder is dan Erik van Muiswinkel, vermoed dat veel kinderen hem uberhaupt niet kennen.

Ik zag trouwens gisteren een filmpje van de generale repetitie in Harderwijk, met oa Erik van Muiswinkel en Bram van de Vlugt..maar dan in hun dagelijkse kloffie. Best grappig om te zien.

2. tulip

tulip Niet meer actief

dit was toch ook het laatste jaar van Bram van der Vught (sinterklaas), wel jammer hoor, in mijn ogen is hij echt DE sinterklaas. En meer van mijn leeftijd denken er zo over denk.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Volgens mij wordt dat zo'n beetje elk jaar gezegd, dat dat zn laatste jaar zal zijn. Geen idee of t zo is.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik dacht ook al dat de 'echte' sinterklaas al jaren terug zou stoppen. Maar blijkbaar nog niet.
    Ik zal het wel raar vinden als hij vervangen wordt.. of de volgende moet heel veel op hem lijken!

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Dat vind ik nou ook!! Ik vind hem echt Dé sinterklaas, volgens internet is hij begonnen in 1986 nou in dat jaar ben ik ook geboren, dus ik ken gewoon geen andere sinterklaas.. behalve dan de sinterklaas die hier aan komt. ;)

6. tulip

tulip Niet meer actief

idd, ik ben dus van '84, dus vanaf dat ik het een beetje snapte is hij al sinterklaas. Dat is gewoon de echte.:)

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

volgens mij blijft hij zolang zijn gezondheid het toelaat gewoon de rol van sinterklaas spelen hoor.
    Hij is 1 jaar niet geweest ivm darmkanker, maar is er nu weer. Alleen 1 rol doethij niet volgens mij....de club van sinterklaas??? (zit er niet zo in)

Fred Butter heeft die rol op zich genomen toen bram ziek was en ik denk dat hij het stokje uiteindelijk ook overneemt, omdat hij zo'n 20 jaar jonger is... en hij nu al een sinterklaasshow doet. Waarschijnlijk om bekendheid bij de kids te kweken.

Deel Deze Pagina