1. Ga naar google maps. 2. klik op route beschrijving. 3. Voer Japan in als beginpunt en China als bestemming. 4. Kijk bij punt 43. (met hulde aan Jamie) 1. Ga naar google maps. 2. klik op route beschrijving. 3. Voer Japan in als beginpunt en Verenigde Staten als bestemming. 4. Kijk bij punt 27/38/39 1. Ga naar google maps. 2. klik op route beschrijving. 3. Voer Japan in als beginpunt en Taiwan als bestemming. 4. Kijk bij punt 43/79 Wie nog meer?
haha, ja hoor wie heeft dit verzonnen!!!! Ik zal niet te veel zeggen om het voor anderen niet te verpesten.
Ha ha! Lachen!! Probeer maar eens van Taiwan naar China ... puntje 24 (zelfde idee, maar blijft lachen, ha ha)
huh, nee hoor. Ik bedoel gewoon dat ik niet zal zeggen wat je dan te zien krijgt, maar zag nu dat iemand het al voor mij gedaan had.
volgens mij was die ''iemand" ik toch?....mijn naam staat er boven hoor....En t is al gewijzigd......wil het voor niemand verpesten
Haha leuk hoor! Hier nog eentje: Vul bij startadres in: 37.646362,-115.751004 En bij het eindpunt: 37.646566, -115.750982 Even in- en uitzoomen als je even niks ziet......
ooh je bedoeld dat je niet wilt zeggen wie dit heeft verzonnen? Snapte je gewoon niet omdat je zegt: Wat je dan te zien krijgt. te zien krijgt als je wat doet?
@ devil: ik heb gereageerd en verklapt wat je dan te zien krijgt... waarop tullip reageerde "ik zal niks zeggen anders verpest ik het voor andere" dat was voor mij bedoelt...dus ik heb mijn zin gewijzigd....wat anders wisten andere ook al wat ze te zien zouden krijgen...snap je t een beetje?