ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. ik heb wel eens gelezen van anderen dat het ongeveer 6 weken duurde toen de menstruatie weer op gang was gekomen. als je over 3 maand nog geen menstruatie hebt zou ik eens naar de huisarts ofzo gaan. mijn gyneacoloog zei als ik wilde stoppen om zwanger te worden en na 3 maanden nog niks was of wat dan ook ik moest langs komen. op dit moment werkt de pil bij mij helemaal niet. mijn hele hormoonhuishouden is in de war. ik hoop dat het bij jou snel op orde komt.
fijn zeg....hier dus niet...zo ben je steeds aan het wachten en bang dat je het net op het verkeerde moment wordt he!
dat is idd erg vervelend als het komt op moment dat het net niet uit komt. stop je om weer zwanger te worden? hoe lang heb je trouwens de cerazette geslikt en had je ook een menstruatie of doorbraakbloeding? houd er trouwens wel rekening mee dat je een goeie menstruatie kun krijgen. misschien wat langer dan je gewend bent dit had ik nu namelijk ook.
nou ik slikte m vanaf een paar weken na bevalling....geen ongi niks gehad een keer een beetje bruinverlies... Nee ik wacht een ongi af om mijn lichaam weer de tijd te geven
ik heb begrepen.... dat het wel 1 jaar kan duren na het stoppen met de borstvoeding... heb ff gezocht voor je.. http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/173908-wanneer-ongesteld-worden-na-stoppen-de-borstvoeding.html Cerazette hoeft er dus niets mee te maken te hebben... want een echte cyclus had je wellicht nog steeds niet...
Hee Cindy, Grappig dat jij hier ook een topic over gestart bent. Daar zat ik laatst ook al over te denken. Ik ben op 3 augustus gestopt met Cerazette en ben daarna ook nog niet ongesteld geweest. Ik zit nu op dag 58. Omdat ik mijn cyclus in de gaten wil houden ben ik begonnen met temperaturen toen ik krampen kreeg (en dacht dat ik ongi zou worden, maar dus niet ). Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want ik heb nu wel eindelijk een eisprong ontdekt. Ik zit nu op 9 DPO en verwacht dat ik ergens volgende week dan eindelijk voor het eerst ongi zal worden. Volgens FF is mijn NOD op 5 oktober en als ik op die dag ook écht ongi zal worden, dan heeft dat vanaf het stoppen met de pil precies 9 weken geduurd...
ja is echt irritant meid! Maar ik wacht af bij de eerste kwam het ook goed gelukkig! Tempen zou ik kunnen doen maar heb ik geen zin in hahahaha
Ik ben nu al meer dan 3 maanden gestopt vandaag toch maar eens naarde HA gegaan maar die kon me geen advies geven hij ging met het ziekenhuis overleggen.. Ben wel misselijk moe, en heb een paar keer moeten overgeven.. Toch test negatieve.. Kan ook niet want ik ben spontaan bijna niet mogelijk om zwanger te worden
NOu ik slik nu de pil want ik wordt er gek van....en nu .. nu opeens verlies ik wat bloed?! Man man om gek van te worden...... IK zou zeggen begin met de pil meid!