Pil vraagje..

Discussion in 'Anticonceptie' started by lievemama19, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Hallo Dames,

Ik ben begin deze maand (2de dag 'menstruatie') begonnen met de pil voor 3 maanden,
    3 dagen nadat mijn spiraal verwijderd is na de diagnose pcos.

Nu heb ik van de eerste strip gister de laatste op.
    Nog geen enkele teken van menstruatie..

Als mijn stopweek voorbij is, en er is geen menstruatie.. moet ik dan wel gewoon weer beginnen met de nieuwe strip?

Dank jullie alvast!

2. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Ja hoor. Ook al heb je geen bloed in de stopweek gezien, gewoon met je nieuwe strip beginnen

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Okee, bedankt voor je reactie :)

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Meestal duurt het een dag of 2-3 voordat je ongie komt... Ik stopte altijd op donderdag, werd maandagochtend tussen 11 en 13 ongie... Deze maand sinds 6 jaar weer begonnen dus ben benieuwd of het nog zo gaat :)

Je kunt in principe weer starten met de volgende strip, maar als de mogelijkheid er is dat je zwanger bent zou ik eerst even testen, zo niet, dan gwn verder gaan...

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Nou, ben dus niet ongesteld geworden in de stopweek en nu nog steeds niks... vorige week donderdagavond 1 veegje roze slijkm, en vrijdagmiddag ook 1 veegje.. die 2 dagen wel misselijk, verder geen klachten. Heb net een testje gedaan (geen ochtendurine, kruidvat 2 voor 5) en die was negatief.. snap er niks meer van... normaal had ik het anders ook afgelopen dinsdag al moeten worden..

Share This Page