Hoi dames Wie heeft er ervaring met de prikpil? Hoeveel zijn jullie aangekomen? En welke positieve of negatieve ervaringen hebben jullie met de prikpil?
Voor mij ook nooit geen prikpil meer. Libido was 0,0 plus mocht je in de toekomt nog kinderen willen duurt het heeeeel lang voor je cyclus opgang komt plus regulier is.
Hoi dames bedankt voor de reacties. Helaas negatieve zo te lezen Wanneer begonnen bij jullie de symptomen gelijk na de spuit? Of een tijd daarna? En wanneer kwamen jullie in gewicht aan?
Hier ook negatief: Ik werd na een paar weken echt lusteloos (inc libido). De huisarts zei dat ik even moest wennen en ik heb een tweede prik laten zetten omdat het wel makkelijk was. Nou, dat was een drama. Van lusteloos naar veel huilen, was emotioneel een wrak. Oke, mijn menstruatie was weg, maar dat was echt geen doen.. En na die 2 prikken, dus 6 maand beschermd duurde het nog 9 maand voordat mijn menstruatie weer op gang kwam.. Gewicht maakte niet uit voor mij.. Ik zit nu op de Yaz24+4, die bevalt beter. Geen menstruatie meer, maar ook niet die rare buien..