Pffff wat ben ik geschrokken vanavond. Om half 10 verloor ik toen ik in de keuken stond ineens een flinke straal vocht. In de eerste instantie dacht ik urine, maar eenmaal op de wc begon ik te twijfelen. Andere geur en voelde niet goed. Om 10 uur ons mam gebeld met vraag wat ik zou doen, besloten toch maar naar de poli te bellen. Daar moest ik komen, dus hup aangekleed en op naar zk. Na 40 min ctg kwam uit dat ons manneke het goed heeft, hij probeerde de volle 40 minuten om die schijven van mijn buik af te trappen. En ik heb geen harde buiken gehad. Uit de echo kwam dat ik nog ruim voldoende vruchtwater had, dus het leek toen al onwaarschijnlijk dat ik vruchtwater had verloren. Toch nog even eendenbek (auw) onderzoek gehad en daaruit bleek dat er heel veel waterdunne afscheiding zat, die er waarschijnlijk vannacht nog wel uit zou komen. Ben blij dat ik gegaan ben en nog blijer dat het vals alarm was.
Snap dat je schrok! Bizar he hoe die afscheiding je voor de gek kan houden! Toch hoed dat je bent gegaan.. hoop dat de aankomende dagen wat makkepijker voor je zullen worden qua afscheiding.. bij mij word het de laatste weken steeds erger en je word er echt gek van..
Hè bah! Das schrikken! Maar beter een keer te vaak gaan, dan een een keer te weinig! Heb je daarna wel lekker en met een gerust hart kunnen slapen? Hier ook meer last van afscheiding, heeft volgens mij ook een beetje met t weer te maken...
Ik zou ook schrikken Goed dat je gegaan bent En je mannentje heb gedaan wat die moest doen laten zien dat hij nog lekker in je buik zit en wilt blijven met zijn getrappel
Dank jullie dames, ben ook heel erg blij dat ik toch ben gegaan, anders zou ik niet lekker zitten. Ik had het echt niet verwacht dat het gewoon afscheiding zou zijn, ik heb al heel de zwangerschap last van incontinentie en verlies van afscheiding maar dat was altijd wat gelei achtig, dit was echt een 'plasje'. Inderdaad door het warme weer zei de vlk.
Fijn dat alles goed is met jou en kleine mannetje! Hier ook heeeeel veeeeel afscheiding door het warme weer.. soms het gevoel dat ik aan het plassen ben.. Kun je idd flink van schrikken af en toe!