Welk corrigerend ondergoed onder strak jurkje?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 13 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    ik heb er nu een vd Hema. Bij buik prachtig maar krijg platte billen en je ziet randjes van onderbroek zitten... en dan ingesnoerde billen..
    Ik wil plattere buik maar niks bij billen of een push up ;)

2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Heb je een broekje of de jurk?

De jurk draag ik zelf veel. Zit erg fijn en corrigeert op de juiste plekken.

DQueen vindt dit leuk.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Al vaak voorbij zien komen dit topic en je zal veel antwoorden krijgen met Anni Rolfi van Kruidvat denk ik.
    Ik ben daar he-le-maal weg van ;)

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    IK heb een hoog broekje van de Hema! Mooi bij buik maar krijg er een platte kont van en zie je ineens rolletjes omdat het zo strak zit.. wat ik zoek: platte buik en een die billen niet plat drukt! Liever push up of niks (string model?). Iemand een gouden tip?

Jurkje van de Hema begrijp ik?
    En iets vh Kruidvat?
    Hooor graag!

5. DQueen

DQueen Niet meer actief

En alleen een corrigerend hemd dan?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb een corrigerend onderjurkje van Miss Etam, zit precies goed en kruipt niet op, wat ik bij een ander merk wel had

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik heb een broekje van Hunkemoller, die zit echt mooi

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb een broek van de Bonprix. Eentje die je tot onder je borsten kunt optrekken. Bij de billen zit er niet corrigerende stof in. Heeft langere pijpen en een speciale rand erin zodat de bovenkant niet omkrult.

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Dit ja! Maar ik heb ze van verschillende merken: Anni Rolfi, Hema, Hunkemöller... de oude van de Hema vond ik het fijnst.

Belangrijk vind ik dat de pijpen lang genoeg zijn om een stukje bovenbeen te bedekken, maar weer niet te lang om onder de jurk uit te komen. En dat het broekje hoog genoeg is om op te trekken tot onder je borsten. En wat ik prettig vind is dat er wel een ‘kruisje’ in zit (soort ingebouwd onderbroekje), sommige hebben dat niet en dat vind ik echt minder lekker zitten.

Deel Deze Pagina