Ik was van plan om violen te kopen en lekker te klungelen in de tuin. Dat werd vanmorgen een bezoekje bij de HAP en een antibioticakuur rijker. Dus... Dit weekend ga ik rusten en uitzieken. Misschien wel een x goed. Meestal schakelt mijn lijf me uit op de momenten dat ik al te lang te hard van stapel ben gelopen haha! Man is de hort op met onze boef dus ik ga maar een soort van semi uitziek-verlof dag weekend houden!
Vandaag eerst even aan de poets, wat helaas echt moet gebeuren. Daarna weet ik eigenlijk nog niet. Morgenmiddag gaan we naar mijn broertje (Peetoom van Liz) kijken. Die moet voetballen. Dus is lekker weer om langs de lijn te staan.
Vandaag is voor ons een rustdag, denk dat ik vanmiddag met zoontje een heerlijk lange wandeling ga maken. En morgen hebben we een verjaardag waar we ook gaan eten.
hier vanmorgen met de kids de ramen gelapt, deurtje lekker wagenwijd open, al lekker gewandeld. Morgen met het gezin lekker naar de lek denk ik over het strand wandelen..
Morgen tot dinsdag 'even' Rusland op en neer. Na 4 jaar kunnen we ons adoptie kindje ophalen! Andere 2 kinderen hebben even pech en zullen bij opa en oma moeten blijven, vinden zij ook zò'n straf! O wat heb ik er een zin in als ik lees dat mensen naar de dierentuin/kinderboerderij om dat van hem zomer ook te doen!!
Dankje! Genieten zal zeker lukken. Heb nou al bijna kramp in de kaak van de grijns die maar niet van mijn gezicht af wil. Ook zo leuk om de 2 oudste even te pesten. Wij gaan lekker naar Rusland! En jullie moeten lekker bij opa en oma blijven.
Ik ga zodalijk met mijn zoon naar zwemles. Mijn moeder een dochtertje mee. Daar lekker kopje thee drinken op het terras. Kids dan nog ff spelen. Ze zijn de hele week flink ziek geweest dus ben allang blij dat we weer up and running zijn. Morgen...geen idee nog. Mijn man is al 13 dagen weg (werk in namibie) en komt pas de 17e thuis dus moet me nogal vermaken hahaha
Vandaag niks want manlief is werken en de zon is hier ook niet te zien helaas. Morgen het geboortebord afmaken, de ramen beneden wassen en lekker in de tuin zitten aangezien het ons laatste weekend met zijn tweetjes zal zijn Daar gaan we nog eventjes van genieten.
We hebben weinig tijd om te genieten van het mooie weer. Vanmorgen zijn we naar schoonmoeder geweest, vanmiddag is zoon naar de Scouting en moet onze dochter afzwemmen en morgenmiddag hebben we een verjaardag.
Geen plannen. Ik wilde graag het huis poetsen nu m'n kinderen voor het eerst een weekend bij papa zijn. Ik kan me er niet toe zetten om t ook te doen. Ten eerste weet ik dat als ik m'n huis poets ik vanaf vanavond minstens 2 dagen verga van de bekkenpijn en ten 2e voel ik me gewoon rot nu door de situatie (scheiden, kinderen weg). Mijn weekend is nu dus met telefoon in m'n bed.
Vanmorgen samen met mijn man de laatste dingetjes gedaan voor de babykamer nu wachten tot zoontje wakker word dan even boodschappen halen en nog ff blokje om morgen verjaardag van mijn zus
Ben zojuist even bij me moeder geweest. Vriend is ju boodschappen doen en ik ben aan het schoonmaken. Vanavond heb ik eindelijk weer eens de televisie voor mezelf op zaterdag dus ga ik heerlijk series kijken. morgen: weer naar me moeder voor haar verjaardag daar zullen we bijna de hele middag blijven. 'S avonds vroeg naar bed de wekker gaat de volgende dag om 04:00uur.
Niet veel. Vandaag met manlief de badkamer gepoetst en dat was blijkbaar alweer teveel van het goede. Ik baal want ik heb me de hele zwangerschap goed gevoeld maar nu is het echt op. Dus hoe graag ik de boel ook aan kant wil hebben, dit weekend doe ik niks meer. Als het morgen echt zo'n lekker weer wordt kunnen we misschien al wel buiten zitten onder de overkapping. Manlief overdrijft een beetje en wil barbecuevlees gaan halen. 😄
Vandaag de tuin voorjaar/zomer klaar maken, oke alleen de bloemen nog maar die zijn weer niet eerder te koop dan eind april? ( die ik wil dan) Zelfs het vijvertje is alweer klaar voor gebruik , en voordat mensen denken dat er goudvissen in komen, nee chinese danio's ( zodat ik weer eigen fok heb voor komend jaar in het aquarium ) Morgen doe ik niks , ja genieten van de opgeruimde tuin
Man vandaag werken. Vandaag extra lang gaan zwemmen met dochter, eerst vrij en daarna zwemles. Daarna bij de klussers in mijn moeder haar nieuwe appartement gaan kijken. Nu doet dochter een dutje en kijk ik tv. Straks dochter naar haar oom brengen voor een logeerpartij. Morgen man hopelijk zo ver krijgen voor wat babyklusjes... 'S morgens naar de stoffenbeurs wat dingen voor de baby kopen. Morgenmiddag kinderverjaardag
Vandaag schoongemaakt en even naar het centrum geweest voor wat cadeautjes. Nu lig ik even te rusten, slecht geslapen en last van mn bekken. Vriend is even naar zn broer. Verder geen plannen vandaag. Als het morgen lekker weer is gaan we richting strand. Terrasje pakken
opruimen en schoonmaken. Mijn kast komt zo dus die morgen in elkaar zetten. Morgen even alle kieren dichtkitten en naar gamma verf halen zodat ik maandag mn slaapkamer kan opknappen