Morgen hoop ik ergens een veldje met krokussen tegen te komen tijdens een wandelingetje en dan probeer ik een paar foto's van mijn zoontje tussen de krokussen te nemen.. of dat gaat lukken is maar de vraag hahaha
Vandaag gewerkt en even in de tuin wat gekeerd, speelgoed afgewassen. Morgen geen idee. In de tuin en kinderboerderij of pannenkoekhuisje
vandaag eerst met de oudste naar zwemles geweest, daarna wat dingen in huis gedaan manlief met de achtertuin bezig geweest. vanmiddag stuk gefiets morgen, heerlijk uitgebreid ontbijten daarna naar tuincentrum plantjes halen voor de achtertuin
Vandaag naar het geertje geweest ( grote kinderboerderij) morgen ga ik met de jongste naar het ruincentrum en man gaat met de oudste de tuin aanpakken. Tegels schoonspuiten, planten uit de folie, trampoline opbouwen, loungebanken weer neerzetten. Heeeeeerlijk!
Even off-topic, zijn er al jonge geitjes? Wil er morgen misschien heen gaan, mijn oudste vind de geitjes voeren zo leuk. On-topic, wij zijn vandaag naar Ouwehands in Rhenen geweest en daarna lekker pannenkoeken gegeten. Morgen dus misschien naar het Geertje en anders naar een dieren/speelweide hier in de buurt.
Verjaardagsjurk voor Floortje afgemaakt. Morgen kast uitruimen, is wel nodig na 52 kg kwijt te zijn En miss nog een jurk maken. VL gaat in de tuin klooien met dochter
Ik twijfel.. Ben bang voor de risico's voor ukkie maar aai ze eigenlijk nooit dl wilt er heel graag heen
Ik ben een meelezer maar ik liep van deze zomer hoogzwanger op 't Geertje en ik aaide ze ook niet. Stuurde mijn man mee de stal in Mijn dochter wilde ook zo graag, dus maar zo opgelost. En daar geen ijs e.d. eten natuurlijk.
Ja dacht misschien alcohol mee nemen zodat ik tussendoor mn handen kan ontsmetten. Ijs eet ik daar sowieso alleen waterijs.
Vandaag op visite geweest bij mijn ouders met de kids en daar naar de buurtspeeltuin geweest (vrij grote speeltuin). Morgenochtend rustig aan doen en cakejes bakken met de kids. S'middags gaan we met vrienden en hun kids naar het strand wandelen en wellicht een drankje doen daarna
Hier het hele weekend (de hele week al ) heel veel wassen en schoonmaken, beide jongens en ik hebben buikgriep
Vandaag met vriend, zoontje, vriendin en haar vriend naar de kinderboerderij/speeltuin geweest... Daarna nog even boodschappen gedaan. Morgen wil mijn vriend graag even te vissen. Dus gaan zoontje en ik dan ook mee, en daar is ook een dierenparkje dus kunnen we gelijk daar even kijken. En hopelijk genieten van het mooie weer wat voorspeld is.
Vandaag samen geweest winkelen in Breda, wat een leuke stad. We hebben trouwschoenen, riem en sokken voor mijn vriend gekocht. En vooruit ook nieuwe schoenen voor mij Heerlijke dag gehad!
Wij gaan morgen voor het eerst met onze dochter naar Blijdorp! Heb er zin in, ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.