Ben nu even met het huishouden bezig. Zo komt een vriendin met kinderen en gaan we samen ontbijten en kunnen de kids in de tuin spelen. Vanmiddag even boodschappen en evt kinderboerderij.
Zo nog even de wassen weg draaien en lekker buiten hangen. Dan lekker naar buiten met de Kids. Nog geen idee waarheen. Maar iig de zonnestralen op het gezicht.
Wij hebben net besloten naar het dierenpark in Tuitjenhorn te gaan maar eerst ontbijten en een rondje met de honden...
Gister met me dochter en jongste zoon naar de ikea geweest en daarna boodschappen gedaan. Vanmiddag even naar het park met ze.
Gewoon lekker de hele dag buiten op ons landgoed Genoeg te doen in de tuin, moestuin, kas en bij de dieren. Love it!
Nu nog ff lekker opnt gemakje zo douchen, wasje nog buitengangen dalijk en vanmiddag lekker naar de speeltuin met de kids
Mijn man gaat even zwemmen met de oudste. De jongste heeft buikgriep, dus kan met hem niet weg. Hij speelt wel gewoon, dus lekker in de tuin
Ik had vrijdag op zaterdag de kids van mijn zusje , we zijn naar de glijbaan geweest paar stappen van mijn huis. We wouden naar de dierenboerderij hier maar helaas dicht . Nu zijn ze weer thuis en gaan tante en oom bij komen hihi. We gaan zomenteen heerlijk fietsen .
Wij hebben n feestje vandaag van mijn moeder, maar aangezien 50% van ons huishouden buikgriep heeft (inclusief papa) en deze mama dus op dr tandvlees loopt van al het zorgen, poetsen en verschonen, wordt het dus n flitsbezoekje met middelste dochter en kan ik daarna weer verder met zorgen. Zo jammer, want had echt zin in het feestje en deze mooie lentedag.
Gewinkeld, boodschappen gedaan, naar de kapper geweest, langs mijn moeder geweest en zo het huis en mijn auto zuigen en een stukje fietsen.