Toch even bij de geitenboerderij geweest. uiteraard goed opgelet met hygiëne. Had flesje alcohol mee, Dl ontsmette ik telkens voor ze iets van ons aanraakte. zelf niet bij geiten in de buurt geweest. waren ook weer zo weg want t schoot ineens in mn nek Daarna ijsje wezen eten bij ijssalon en nu lig ik met veel pijn op de bank Zo maar even hete douche nemen en anders vanavond hap maar bellen of ik iets van spier ontspanner mag ofzo kan mn nek arm en schouder bijna niet meer bewegen auw auw
Naaah, echt bizar bij 't Geertje Wij hebben overgeslagen.. Een halve kilometer verderop parkeren en je dan door de mensenmassa wurmen.. Het leek de Efteling wel Wij zijn doorgereden naar een random kinderboerderij.. Daar was het ook druk, maar gelukkig prima te doen. Wat was het lekker buiten zeg!
Dat kan je verwachten haha Wij gaan over een aantal weken wel een keer en dan bij voorkeur op een doordeweekse dag. Heb vanmiddag met oudste dochter een stuk gefietst mar heb lekker mijn handschoenen aangetrokken. Ik vind die wind nog lelijk hard en fris. Zonnetje heerlijk maar daar is alles ook wel mee gezegd.
Hier dus lekker gefietst maar ook nog gelopen heerlijk weer vandaag. 24 Kilometer gefietst en 4 en half kilometer gelopen . Nu rusten na een voldaan en gezellig weekend . Mamachantal: Knuf hoe gaat het nu?
Ik had allerlei plannen maar spendeer mijn dagen sinds gisteren voor onbepaalde tijd in het ziekenhuis, weer eens wat anders..
Hier zijn we gister naar een indoor speeltuin geweest met ze en vandaag naar de dierentuin (heb een abbo)! Heerlijk weertje!
Ja was echt bizar druk daar.. was er ook wel snel klaar mee en dochter ook. We komen daar regelmatig dus ze kent alle dieren daar onderhand wel We hadden geparkeerd op klein parkeerplaatsje als je iets verder door rijd (als je voor t geertje staat links) Anders moet je idd over de brug in Verweggistan parkeren op drukke dagen. Nek gaat niet zo best Morgen ochtend fysio maar bellen. Eens kijken of hij me kan helpen. Marnat:gaat aardig, vanaf deze week krijg ik progesteron injecties om mijn baarmoeder rustig te houden. Hopelijk blijft deze uk dan wat langer zitten. wel al bekken instabiliteit, loop vaak als een oud omaatje haha
Wij hebben kunstgras aangelegd, beetje opgeruimd en ben met mijn meisje vanmorgen wezen wandelen. Verder alleen maar druk, volgende keer beter en lekker genieten van de zon (op een rustige manier).