Wie oh wie kan mij hierin informeren. Wij passeren ongeveer 1 februari in ons nieuwe huis. Nu hebben wij extra bijgeleerd voor energiebesparende voorzieningen in de hypotheek. Dit is geen energiebespaar budget. Nu komen wij tot de conclusie dat de kozijnen en pui naar de tuin aangepakt moeten worden, in het taxatie rapport staat echter dat wij voor vloerisolatie en zonnepanelen willen gaan, ik heb dit tussen neus en lippen snel aangegeven en gedacht dit later even goed te bekijken. Nu lees ik dat als dit in het taxatie rapport staat vermeld je dit ook moet uitvoeren anders word het gehele bedrag weer ingelost als je er geen gebruik van maak. Is dit nog te veranderen of ben ik nu te laat?
Ik denk dat je hiervoor beter even je financieel adviseur kan bellen welke de hypotheek voor jullie hebben afgesloten. Deze zal je een beter antwoord en advies geven omdat het bij iedere geldverstrekker weer anders werkt.
Ik zou even met je financieel adviseur bellen. Het bouwdepot moet namelijk gebruikt worden voor waardevermeerdering.