Hier 2 mooie nepperds voor het raam, wel van goede kwaliteit dus het lijkt niet nep haha.. hier gaat alles dood, krijgen het zelfs voor elkaar om bruine verlepte cactussen te hebben.. en zo vaak hoeven die geen water.. en nog vergeet ik het
Ik heb voor twee hortensia's ( roze, uitgezocht door dochter die een tik heeft met alles wat roze is ) En drie mediterrane kamerplanten ( super sterk en erg hip) Ik zet altijd dingen neer in 1-3-5-7-9 et cetera
mijn hortensia was vorig jaar echt morsdood, blijkbaar doen ze het niet zo goed op kattenpis (grr stomme buurtkat) maar hij begint gewoon weer uit te lopen . Ik heb trouwens 1 echte plant in huis die heb ik nu al 9 jaar en hij is inmiddels 1.70 m! En dat met soms 7 liter water per maand en soms 2 maanden niet
Ik heb 2 voorramen (oud huis) er staat een vierkante rieten mand met een nepplant erin (je ziet niet dat het nep is) daarnaast een rietenkrans die tegen het raam aanstaat en daarvoor (aan de kant van de huiskamer) een grote sloophouten lantaarn met een grote roze kaars erin. Dit staat ook in het andere raam. In het achterraam staan 2 grote potten met hele mooie groene planten erin met hele grote roze bloemen (zijn wel echt en doen het al 3 maanden) Ik had ook 2 hele mooie hortensia's paars met een wit randje maar die zijn nu echt uitgebloeid gaan zo naar buiten toe. In de keuken raam heb ik 2 oudhollandse potjes met een soort vetplantje die doen het al 2 en half jaar.