nieuwe slaapkamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door krumfrum, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    waar hebben jullie de slaapkamer van je kind gekocht?

we zoeken een nieuwe slaapkamer voor onze kleuter. hij wordt bijna 5 en is toe aan een grote slaapkamer.
    hij heeft nu een peutermeegroeibed in de grootste stand staan.

we hebben niet zo heel veel geld ervoor. dus waar krijg ik goede kwaliteit voor een goede prijs.

zouden jullie een hele slaapkamer kopen of gewoon alleen nieuw bed. hij heeft een oud kantoorbureau met groene poten en houten blad (beuken kleur). we hebben laatst 1 muur behangen met dinosaurus behang van de kwantum (glow in the dark). de rest van de muren is gewoon wit behang.

zie door de bomen het bos niet meer zullen we maar zeggen. we willen graag het thema dino's (beetje jurrasic park) invoeren door egernetten en nepklimplanten.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij hebben met 2 jaar een nieuwe kamer voor zoon gemaakt (toen zijn we verhuisd) en die kamer hebben grotendeels bij IKEA bij elkaar geharkt (ladenkast, speelgoedkast, tafeltje en stoeltjes, vloerkleedje) maar het bed is van Bobita.

Hij krijgt pas een echte kamer als hij een tiener is (met een bureau enzo)

Dochter krijgt volgend jaar een nieuwe kamer maar ook zij krijgt alleen maar wat klein meubeltjes (een fauteuiltje ofzo).

Thema's doe ik niet aan.. daar zijn ze te snel op uit gekeken. Ik werk liever met kleuren.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hier ook expedits van ikea vervingen de commode en de kledingkast.
    ander kleurtje op de muur
    nieuw bed

en de kamer zag er echt heel anders uit...
    inmiddels moeten we weer opnieuw gaan nadenken want mevrouw groeit uit dr peuterbed :)

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    wij hebben de bedden bij karwei vandaan. Beval erg goed

Deel Deze Pagina