Naar aanleiding van een vorig topic toch besloten kadootjes te vragen ipv bonnen maar... ons dochtertje wordt binnenkort 2 jaar. Nu speelt zij samen met haar grote broer veel met playmobil ( kleine stukjes uiteraard er uit gehaald). Voor haar verjaardag willen we dus graag iets van playmobil geven. Wij als ouders een grotere doos en aan de visit wat uitbreidingen. maar de twijfel is wat... Wat we nu hebben zijn meer wat kleinere verschillende thema doosjes.... We denken bijv aan; - vakantiehuis - kinderboerderij -Manage/paardenranch - boswachtershuis Het budget is ca 50 dus het prinsessenkasteel valt af. Playmobil 123 vinden ze minder leuk en is het asortiment ook beperkt. Met de normale playmobil kunnen ze qua kadootjes nog jaren voort. Duplo wordt hier niet mee gespeeld en little people nog nauwelijks... Zelf vind ik het wel leuk als het wat dichtbij de belevingsWereld ligt Welke zouden jullie vragen /kopen of welke hebben jullie en ervaringen?
Persoonlijk vind ik 2 jaar erg jong voor Playmobil. Hier zijn ze4 en 5 jaar en beginnen er nu mee te spelen, ook veel fantasieverhalen ermee te beleven, tot die tijd hebben ze hier wel veel gedaan met duplo...
Duplo wordt hier niet mee gespeeld. Met playmobil echter wel (in hoeverre je natuurlijk over spelen kan spreken met 2 jaar). Ze vind het in elk geval erg leuk en is er zoet mee. En playmobil kan ze nog jaren plezier van hebben
Hier een huis en een school. Mijn dochter legt vaak popjes in bed, ze gaan aan tafel. Dus qua beleving zou ik kiezen voor het huis. Dat is hier nog het duidelijkst. Met de dieren wordt minder gespeeld, zitten minder in haar fantasiewereld. Dus het hangt ervan af wat jouw dochter leuk vindt.
Zelf dacht ik inderdaad ook aan het (vakantie) huis of de (kinder)boerderij omdat ze erg dol is op de boerderij en we daar ook geregeld komen
Ik denk dat je zelf het beste weet wat je kind leuk zal vinden. Elk kind heeft toch weer andere interesses. Op bol.com heb je een heel groot assortiment van playmobil. Je kunt je budget er op aanpassen. Ik zou lekker zelf wat uitkiezen