Grip op koolhydraten

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavaneen2e, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Is er iemand die dit doet? Ik wil graag beginnen en boodschappen halen zometeen maar geen idee wat ik moet halen en nog de vraag mag ik qua avond eten gewoon wat ik altijd eet? Aard vlees groente of pasta of wraps

2. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Heb net twee eieren met een plakje snijworst op en een glas water. Voor vanmiddag staat griekse yoghurt op de planning en voor vanavond pasta met de saus van de wraps van gosteren nml tomaten saus met gehakt mais paprika champignong

3. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Hier low carb gedaan. . Dus onder de 50 per dag...
    Maar aardappelen en wraps. .. euhm dat zit vol met koolhydraten. ...

4. MissLuke

En je moet echt opletten dat je nog steeds boven een bepaald aantal calorieën blijft...

Dat avond eten is echt veel koolhydraten! !

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Overdag verhongeren en in de avond gooien we er een kh bom in... Zinvol...

Je kan toch helemaal niet starten op een ei en een plakje worst.

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Grip op koolhydraten is een dieet van Yvonne lemmers waarbij je 1x per dag een koolhydratenuurtje hebt. Wel met bepaalde verdeling dus boek lezen is wel handig..

7. Aylen

Aylen Niet meer actief

8. MissLuke

Mijn excuses. .. dan was mijn dieet anders..

Maar alsnog lijkt het mij voor je bloedsuikerspiegel erg ongezond om ineens zoveel koolhydraten te eten na een dag bijna niks...
    Dus dat je een uurtje minder streng moet zijn is niet direct volvreten... wat die yvonne lemmers daar ook van vindt hahaha

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Het boek is inderdaad wel.handig om te lezen maar je ook goed verdiepen in wat zijn koolhydraten en waar zitten ze allemaal in.
    En dan moet je goed opletten dat je verder wel genoeg eet. Want op 2 eieren en een plakje worst met s middags een schaaltje griekse yoghurt is echt veeeeeeellll te weinig. Ook als je wilt afvallen.

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Atkins heeft van die crackers met heel veel vezels. Kost iets van €2,60 per pakje. Erg lekker met een plakje zalm of kaas.
    'S ochtends of als lunch is gebakken eiwit met verse spinazie lekker.

'S avonds kan je bijvoorbeeld gebakken bieflappen met gebakken oesterzwammen eten met rucola sla (dressing scheut olijfolie met een beetje mosterd, citroen en zout) eten.
    Na een week word je vanzelf heel handig.

Ik net op deze manier van 70 naar 54 kilo gegaan in 6 weken.
    Wel icm een uurtje cardio per dag

Een proteïne shake is onmisbaar omdat je lichaam eerst je spieren zal verbranden, daarna pas vet

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik gebruik het boek vanaf november en het bevalt mij prima.
    Ik voel me veel energieker, heb geen vreetkicks meer en ben ook nog eens lekker afgevallen en hoef geen moeite te doen om op gewicht te blijven.
    Eten is gewoon veel minder belangrijk voor me, voorheen had ik altijd wel trek in iets en liep veel tussendoor te snaaien.

Ik heb net ontbijt op:
    2 zelfgemaakte crackers van lijnzaad met roomboter
    2 gebakken eitjes (roerei)\
    wat groenten (wortel, komkommer)

Mijn lunch wordt een salade met sla, tonijn, komkommer, tomaat, huttenkase, beetje olijfolie en wat geraspte kaas.

Als avondeten eet ik gewoon met de rest van mijn gezin mee, dat is mijn koolhydratenuur en dan neem ik ook wat fruit als toetje.

Tussendoor neem ik vandaag wat walnoten.

Verder heb ik een prima gewicht, dus hoef het niet meer te doen om af te vallen.
    Ik neem dus ook met een gerust hart eens een keer een stukje taart op een verjaardag ofzo, het moet wel leuk blijven.

12. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Ik heb het boek gelezen daarom vroeg ik ook over het avond eten. Aangezien dat. Mijnkhuurtje word

Deel Deze Pagina