Heeeeel verslavend haha Bij mij komt eerst een tattoo van de kleine en daarna heb ik ook weer wat in de planning staan... Tattoo's zijn gewoon zo leuk! Wel mooi trouwens een geisha op je hele rug. Zal wel wat uurtjes kosten of niet? Doe je het in kleur of in zwartwit?
In kleur, voor het eerst, ik heb alleen nog maar zwart wit tattoo's. Ze denken dat het 16 uur gaat duren, het ligt aan mijn eigen pijngrens hoe vaak ik terug moet, maar ze doen sowieso max 3,5 uur achter elkaar. Ik denk niet dat ik dat uit hou haha Het duurt nog wel even, want ik wil het pas na de borstvoeding doen, maar de afspraak staat al, in juli in Eindhoven bij greg orie ik heb er nu al zin in
klopt wel wat je zegt maar tegewoordig kun je van die brede horloges kopen dan zie je de tattoo ook niet
Gaaf zeg. Ik ben benieuwd. Ik persoonlijk vind kleur altijd heel erg mooi. Heb ook in al mijn tattoo's wel een klein beetje kleur zitten. Pfff 16 uur is echt lang, maar voor je het weet is het voorbij... Ik heb voor de tattoo op mijn voet 2,5 uur gezeten. Ik vond het behoorlijk pijnlijk, maar tijd ging toch redelijk snel voorbij vond ik, dus viel mee. Bij de tattooshop waar ik altijd heenga tattoeeren ze sowieso niet als je borstvoeding geeft, dus ik ga ook pas daarna. Maar je hebt wel wat om naar uit te kijken dus
Klopt, bij mij doen ze het ook niet tijdens de bv, en ik wil 6 maanden bv proberen te geven Mijn man heeft een maori, die heeft ook 12 uur gezeten, en hij vond de eerste sessie het zwaarst. Op je voet lijkt het me ook wel zeer doen!
haha tegenwoordig maakt dat niet meer uit of een mooie brede armband ik heb ook al een grote op mijn onderrug met de naam van mijn dochter erin voetjes wou ik ook aan de zijkant van mijn buik doen maar dat gaat nu even niet lukken je moet er wel het geld voor hebben en aangezien mijn zoontje zo hard groeid denk ik dat ik z'n naam met een paar dobbelstenen op mijn schouderblad laat zetten
ja mijn zoontje heet Dice betekend dobbelsteen aangezien mijn dochtertje met een schisis is geboren en ik weer onverwacht zwanger werd hebben we toch de gok genomen
Ik weet niet, ik vind tatoos op rekbare plaatsen een beetje eng. Een vriendin van mij heeft ooit een dolfijntje laten tatoeren, maar dat is nu na 2 kinderen een walvis geworden....
Oke dan. Ik weet nog niet hoe lang ik het wil blijven geven. Maar ik ga er niet om stoppen ofzo haha Maori vind ik ook helemaal geweldig bij een man. Moet wel een beetje bij m passen dan hoor vind ik. Bij mijn vriend zou het bijvoorbeeld niet zo mooi staan Al het begin is moeilijk he Toen hij begon op mijn voet met de lijnen viel het wel mee, maar zoveel lijnen zijn het niet. Het is een en al schaduw en dat vond ik echt niet fijn Maar uiteindelijk was het de pijn wel waard.
Whahah (sorry) Hier ook sterren zijn vallende sterren geworden, zonde. Ik wou dat ik het geld ervoor had (ben bezig een huis te kopen, dus moet even wachten) Maar ik wil een grote lotusbloem 20 bij 30 op mn rug met Sasha dr naam. In roze/paarstinten, realistisch zeg maar, zonder zwarte omlijning.
Ik heb gezocht en kan eigenlijk nergens vinden of je een tattoo mag laten zetten als je bv geeft. Ik ben toch echt bij een goeie geweest en die wist dat ik bv geef. Dan zou hij het toch hebben gezegd als het niet mag lijkt me? Wat is de reden dat het niet mag? Ik wist het helemaal niet en schrik er wel van. Ik heb vorige week een tattoo laten zetten en een paar weken geleden ook 1.
Volgens mijn tattoo meneer word de inkt toch in kleine mate opgenomen in het bloed, en omdat ik zo'n grote krijg, kan het zijn dat ik een beetje koorts krijg na 3,5 uur tattoueren. Mijn man had dat ook.. Daarom wil hij het niet doen, omdat hij vindt dat je in optimale conditie moet zijn als je bv geeft, maar ook ivm hormonen die je dan nog steeds hebt waardoor de inkt minder goed KAN pakken.
Ik ga er ook niet om stoppen Mocht het niet lukken met de bv ga ik natuurlijk wel eerder, ik kan al niet meer wachten haha Ik vind Maori ook mooi, maar het moet wel door iemand gedaan worden die de betekenis van de tekens weet, soms zie je mensen met een hele gekke maori, met tekens die helemaal niet kloppen. Dat schaduwen doet het meest pijn he, dat vond mn man ook.. Nou ja, je kan niet halverwege stoppen haha
als jij er nog 1 op je buik hebt zou ik dat niet zo gauw doen. en als je besluit om alleen de naam te doen zou ik voor je voet kiezen. ik heb er ook 1 van mijn dochters naam op mijn voet de foto staat in mijn album. en je voet is wel iets pijnlijker als andere plekken maar zeker goed te doen hoor.