ik denk idd dat mijn buik afvalt.Als ik daar nog geen tattoo had dan zou ie beslist daar komen te staan maar denk dat nu in dit geval niet mooi word. voet valt ook af want vind ik afschuwelijke lelijke dingen Dus het word of de pols of mijn onderbeen. Pols vind ik ook mooie plek maar vraag me af of het verstandig is als je in de zorg werkt en altijd uniform met korte mouwen aan hebt en dus ook geen sieraden om mag Dus het word waarschijnlijk toch mijn onderbeen
ik zou even wachten met de tattoo. Mijn vriend is zelf tattoeerder en wij raden het af. je kan beter een paar maanden wachten tot je hormoonhuishouding weer op peil is. Je lichaam heeft nu een ander afweersysteem en je gebruikt veel energie bij het geven van borstvoeding. en aangezien het ook veel energie kost bij het helen van een tattoo. Het genezen gaat ook veel langzamer en je lichaam probeert het af te stoten waardoor de tattoo weer minder mooi kan uitvallen. Je hebt ook meer kans op ontstekingen. en ik denk niet dat je antibiotica wilt slikken als je borstvoeding geeft. ik ben net ook 2 maanden geleden bevallen, maar wacht ook minsten een halfjaar voor mijn volgende tattoo. en trouwens je onderbeen is een mooie plek voor een tattoo. zie mijn album ik heb er daar ook 1.
Borstvoeding geef ik helaas niet meer. Dat hebben ze in het ziekenhuis lekker verpest Maar ik wacht ook nog wel even hoor voor ik hem laat zetten Waar kom jij vandaan? Want ik zoek nog een goede zaak om hem te laten zetten
dankjewel, de tekst dat daar staat is een engels gedichtje wat op het geboortekaartje van ons dochtertje stond.