Heeft iemand ervaring met het vliegen van een 3 maanden oude baby? We zitten te denken aan een warm land (portugal, malta of griekenland). Is dit aan te raden of niet?
Wij hebben ook met onze dochter gevlogen toen ze rond de 3 maanden was. Juist toen ze zo klein was, ging het heel makkelijk. Zeker zo'n korte reis. Maar zal ook erg aan je kindje liggen. Ga er vooral relaxed in. Kan gebeuren dat je kindje gaat huilen en als jij je dan druk gaat maken, wordt het er niet beter op
Ben met kindje 3 maanden met auto naar Marokko geweest en dat ging prima en is best wel ver rijden Daar zelf was het ook super warm maar prima te doen Lekker uit de zon houden en luchtig kleden dan moet het allemaal goed komen
Wij vliegen veel met de kinderen. Toen de oudste 4 maanden was zijn we naar Dubai gevlogen. Erg goed bevallen. Vliegen is juist ideaal als zo zo klein zijn.
Ja wij zijn naar Thailand geweest met ons toen 3,5 maand oude zoontje en dit ging prima! Voordeel is dat je dan op langere vluchten een bassinet kunt reserveren zodat ze daar lekker languit in kunnen slapen. Even laten drinken met opstijgen/dalen en wij gaven ook voorafgaand een spraytje neusspray. Ging allemaal echt prima! We zijn net met ons zoontje van 1 jaar weer naar Azië geweest en moet zeggen dat dit nu een veel lastigere leeftijd was. Dus zou het gewoon doen als ik jullie was, alvast veel plezier
Hoe kleiner , hoe groter de kans is dat ze slapen Europeesche vluchten zijn niet zo lang. Voor het vliegveld hadden wij een draagzak mee, ideaal!
Gewoon doen, zeker zo'n korte vlucht is geen probleem. Flesje/borst geven bij opstijgen (en landen) en grote kans dat je kindje de rest van de vlucht lekker slaapt. Op het moment dat ze willen gaan kruipen/lopen tot een jaar of drie zijn de lastigste leeftijden, zeker voor lange vluchten. Dus ik adviseer juist altijd flink te reizen wanneer de kleintjes nog jonge baby's zijn......😅😊
Ik heb nog nooit de draagzak meegenomen. Altijd gewoon de kinderwagen, zodat ze tijdens het eten gewoon lekker in de bak kan liggen. Veel lekkerder voor hen ook, ipv zo warm in de zak.
Warmte ging hier prima (en het was echt warm!). Gewoon in de schaduw houden en alleen in luier of rompertje laten. Lekker zwemmen ter verkoeling en airco op de kamer zodat je lekker kunt slapen. Wij hebben ook nooit een draagzak meegenomen maar alleen een buggy. Ging prima en sliep hij ook nog af en toe in bij het strand bijvoorbeeld. De buggy kon ook helemaal in ligstand.
Dank jullie wel voor alle tips. En denken jullie dat all inclusive het handigst is? Sorry voor alle vragen maar is onze eerste en moeilijk in te schatten voor over 2 maanden. En we twijfelen nog steeds zonvakantie of centerparks ofzo.
Ik zou echt voor de zonvakantie gaan! Heb zelf nog nooit allinclusive gezeten, hou daar niet zo van. Voor je baby hoeft het ook niet, die eet toch nog niets Zou dus gewoon naar een hotel kijken wat je het meest aanspreekt.