Hoi dames Ben een beetje allergisch voor alle printjes en Disney figuren geworden door al het baby shoppen. Zoek me Sf naar zwarte witte en grijze basic longsleeves vanaf maat 50. Tevergeefs... Tips???
H&M heeft een basic witte, hema een basic grijze (een meisjesshirt, maar ik zie er echt niets meisjesachtigs aan)
Kleertjes.com heeft ook basic longsleeves in allerlei kleuren. kleertjes.com T-shirt lange mouw - kleertjes.com
Zwart is heel moeilijk zonder print. Wij hebben een paar jaar terug lang gezocht voor een vriendin en uiteindelijk maar witte roepers geverfd. Dat ging erg goed.
Misschien heeft lucky no7 iets basic zwart in de collectie. Maar denk dat de prijs voor een basic shirt dan behoorlijk oploopt
Ik heb ook heeel erg lang gezocht om dezelfde reden. Bij next direct wel wat zwarte en legergroene gevonden maar weet niet of die er ook zijn vanaf maat 50. Ook vond ik de kwaliteit niet echt fantastisch. Dunne stof en zwart werd snel vaal. Bij de hema heb je donkerblauw, wit en grijs. Wat ik op een gegeven moment gedaan heb is rompers met lange mouwen bjj hema gekocht en die afgeknipt. Ook niet echt ideaal maar die shirts heeft hij het vaakst aan gehad (inmiddels er uit gegroeid). Je zou ook nog bij those baby basics kunnen proberen.
Bij de hema had ik in de kleine maatjes witte en grijze gevonden. Verder vind ik de effen kleuren ook heel lastig te vinden. Een goede zwarte ben ik ook nog steeds naar op zoek, maar denk dat die er in deze tijd van het jaar ook slecht te krijgen zijn.. Bij de Zeeman zijn er ook nog wel eens setjes van 2 shirtjes, waarop de ene bedrukt is en de andere effen.