Ons meisje krijgt van ons de houten poppenwagen van janod. Nu wil ik aan familie een leuke pop vragen. Maar welke pop is nou leuk en geschikt vanaf 1 jaar? Iemand leuke tips?
mijn meisje heeft een babyborn 1+ is een kleine pop met zacht lijfje en je hebt er ook verschillende kleertjes!! Er zijn 2 uitvoeringen een die lekker ruikt die was 20 euro en een die niet speciaal ruikt en die is geloof ik 15 euro. Ik heb hem bij de markskramer gekocht maar hij is vast op meer plekken verkrijgbaar. Mijn kleine meid was ruim 1 toen ze hem kreeg en is er helemaal gek van!!
Ik heb hier een stoffen pop met een extra setje kleertjes van dille en kamille Speelgoed - Dille & Kamille
Ik heb voor Julia een pop gekregen van mijn schoonouders, gewoon een simpele van de Wibra ofzo, maar wel een (grotendeels) zachte pop. Dat houdt namelijk een stuk beter vast! Verder is het leuk als kleertjes aan en uit kunnen, dat kan die van Julia niet.
Wij hebben voor ons dochtertje, my first Annabel van zapf creation. Het is met een zacht lijfje. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt welk merk enzo. Maar een zacht lijfje en geen te grote pop is wel belangrijk. Een standaard pop is meestal ongeveer 50 cm.
My Little Babyborn!! Jara heeft er inmiddels twee (één reserve) en sjauwt er de hele dag mee rond. In de poppenwagen, uit de poppenwagen, flesje geven, op het hobbelpaard! Haha... Echt een goede aankoop dus. Deze pop is niet zo groot en heeft een zacht lijfje. Ze zijn iets van 15 - 20 euro bij Intertoys, Bart Smit, e.d.. De 'reserve' vond ik laatst voor 9 euro bij de Kruidvat, inclusief reiswiegje! Maar ben bang dat die er niet meer zijn, was toen een aanbieding!
Hier een eerste babypop van Corolle, ruikt ook erg lekker en is lekker zacht. Ook kijkt ze niet eng , vind sommige babypoppen erg "spooky" kijken, haha
Bedankt voor alle tips. Kent iemand baby Stella ook? Kwam die tegen op internet en ziet er erg leuk uit. Vast niet gewoon in de winkel te koop?