Wie heeft de oplossing??? Mijn zoontje van 3,5 is (eindelijk!) van het ene op het andere moment bezig met zindelijk worden. Heel fijn en gaat ook best goed! Het nadeel is dat hij het erg leuk vind om in bed met zijn piemel te spelen en we hem regelmatig zonder broek en luier in bed aantreffen. We hebben hem al vaak verteld dat hij straks misschien in een nat bed ligt en dus alles aan moet houden, maar hij blijft het maar uittrekken... Wie heeft de gouden tip???
Die heeft hij al aan, zodat hij ook makkelijk zelf op het potje/wc kan gaan. Maar die gaat dus net zo snel weer uit als wij zijn kamer uit zijn 😣
Ik heb er geen ervaring mee.... maar ik jan me wel bedenken wat ik zou doen zou het negeren denk ik, is het erg dat hij met zn piemel speelt? Hoort denk ik een beetje bij het zindelijk worden, net als poep en plas grapjes... En wat betreft het nat worden, is dat al gebeurd of blijft hij droog s nachts? En anders heeft hij dus een nat bed, heel vervelend natuurlijk hoor, masr misschien dat hij daarvan leert? Blijven herhalen dat hij zn luier of onderbroek moet aan laten. Bed evt dubbel opmaken dat je het zo verschoond heb en dan met een matje van dry nights ertussen ofzo? Succes