Welke pop kopen voor dreumes?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sisa, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Voor de grote crash was hier een topic over welke pop te kopen voor dreumes. Topic is helaas verdwenen en ik weet niet meer wie het had gestart.
    Ons meisje wordt 2 in februari en speelt erg veel met haar pop, incl. poppenwagen (was een kraamcadeau). Nu willen we haar een 'echte pop' cadeau geven maar heb geen idee welke leuk is voor een dreumes.
    Ik hoor het graag!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Dat was mijn topic :)
    Heb inmiddels hard gestudeerd en rond gevraagt en gekeken bij en maar alle merken en ben toch (weer) bij baby born uitgekomen. En dan niet de little versie maar de gewone. Ik heb nu de save the children versie gekocht (de magische pot had ze al) bij bol.com voor maar 20 euro!
    Je hebt nu ook een nieuwe babyborn (de "til me op" ) maar die vind ik een beetje "eng" qua gezicht

3. tulip

tulip Niet meer actief

Hier ook de babyborn, echt een leuk ding hoor. Ik heb hem wel heel voordelig kunnen kopen, een speelgoed winkel in het dorp stopte ermee en hadden op een gegeven moment 60% korting.:D

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @sidmick: oh jij was het ;):D bedankt voor je reactie!
    @tulip: dat is mazzel!
    Ik ga ook maar eens poppen kijken, leuk!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben ook de baby born en onze dochter is er helemaal gek van. Nu krijgt ze van mij wel nog niet die poppenvoeding die erbij zit. Wist helemaal niet dat dat erbij zat, maar dat heb ik meteen weg gelegd toen ze de pop kreeg.

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ooooh leuk, poppen :) (volgens mij vind ik ze nog leuker dan Julie ;))

Julie heeft nu een Baby Born (my little baby born, die mee kan in bad), maar nu wil ik voor sinterklaas nog wel een pop erbij.

Ik vind de poppen van Corolle mooi, die hebben van die lieve koppies:
    Toys4ukkies.nl | Schleich, Quadrilla, Corolle, Papo, Haba, Djeco, Götz, Houten Speelgoed.

Maar die van Haba vind ik ook zo leuk, vooral met die gele "frietjes-haren":
    Haba Poppen :: Poppen :: Hibba speelgoed

En ik loop nu een beetje op de zaken vooruit, maar als Julie ooit hopelijk grote zus wordt, heb ik deze al in the picture:
    Rubens Barn pop kopen

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh miffy jij maakt me echt blij! Ben namelijk zelf niet echt weg van babyborn, dat vond ik vroeger al niet echt wat maar wat is het dan wel he?
    Ik was zelf als kind een echte poppenmoeder (ok ik geef het toe, ik vind het nog steeds enig en gelukkig speelt ukkie ook graag met poppen :D) en heb ze gevonden dankzij jou: eentje van deze wordt het, ben op slag verliefd haha. Twijfel nog tussen Brunette en Violette... of zal ik ze allebei bestellen, leggen we de andere bij oma?! :) Hmmm eerst maar even overleggen met manlief vanavond!

Toys4ukkies.nl | Schleich, Quadrilla, Corolle, Papo, Haba, Djeco, Götz, Houten Speelgoed.

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Leuk dat jij ze ook zo leuk vindt, ik ben persoonlijk ook niet zo baby born-achtig. Ik zou zeggen bestel ze allebei :D! Leuk kerstcadeau voor oma toch ;). Ik vind zelf die brunette wel errug mooi.

Ze hebben ze trouwens bij Krokodil in de Boschstraat, als je ze live wilt bekijken. vanaf welke leeftijd zouden deze poppen veilig zijn, met dat haar enzo (ik bedoel de Miss Corolle)

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    lees even mee (ben ook stiekem weg van poppen ;))

miffy, mijn kinderen hebben van oma allebei een rubens barn pop gehad.. heb zelf popjes van sebra gekocht, gehaakte. maar voor haar eerste verjaardag krijgt ze een poppenwagen en ik wil daarbij een 'echtere' pop geven.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nana heeft ook een babyborn een donkere zelfs :) ze zijn tegewoordig onafscheidelijk!

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Komt dat even goed uit, moet sowieso deze week de stad in voor vanalles (en babypaws :D) dus dan loop ik daar gelijk binnen, bedankt voor de tip. Kende dit merk helemaal niet (maar kom dan ook nooit bij de Krokodil).
    Ik weet niet wanneer het veilig is met dat haar, wat bedoel je precies? Charlotte sabbelt zo nergens meer op en ik had zelf vroeger zo'n pop met 'echt' haar en die zaten echt heel stevig vast.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    kijk ook even naar het gewicht van de pop. Ik had bv baby annabel op het oog maar dat is echt een veel te zware pop voor een meisje van 2

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Puck heeft ook een Corolle popje (gekocht op vakantie in Frankrijk :)). Is echt een mooie pop. We hebben een kleinere versie. ongeveer 25 cm. Het popje ruikt ook een beetje naar vanille. Puck is echt fan!

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bekijk bijlage 101985

Deze vind ik zo leuk voor mijn moppie, maar wel duur zeg.
    Ik wil haar graag als eerste een pop(je) geven, dus met sinterklaas krijgt ze een pop.
    Eerst maar eens bij de Bartsmit kijken...

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dank je voor de tip (je bent echt op de hoogte he?!). Is Annabel van babyborn? Vandaar natuurlijk ook die kleine poppen, dacht zelf aan een pop van 42cm maar eentje van 30 is dan misschien beter. En daarom staat er natuurlijk 3+ bij de leeftijd. Nou ja er zit ook nog een hele theorie achter haha.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ja heb er een complete studie van gemaakt haha...
    Nee annabel is een merk opzich, geen babyborn. Je hebt in de reguliere speelgoed winkel 3 "bekende" merken nl, chouchou, annabel en babyborn.
    Inderdaad is de 30 cm pop voor de kleinere kindjes, bedenk je echter wel dat je daar lastiger kleertjes en luiertjes voor kunt kopen. Wat ik persoonlijk fijn vond/vind is een pop die in bad kan. Wij hebben er nu 3 hier. 1 met een zacht lijf maar die word genegeerd, 1 babyborn en das echt de lieveling en 1 van 30 cm. Met de sint dus nog een babyborn erbij en die met het zachte lijf gaat lekker naar oma

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties heeft ook een pop, met een flesje. daar gaat ie heel liefdevol mee om en de pop krijgt de fles meerdere malen per dag aangeboden :D :D :D

wij hebben hem in de bart smit zelf laten kiezen. er was een pop die overduidelijk een jongetje was, blauwe kleren, stoer petje en blauwe fles. maar Ties wilde per se de meest lelijke super roze pop die er was. dus die heeft ie nu ook :)

18. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :D leuk toch!

@sidmick: ze heeft nu ook een pop met een zacht lijfje, met een kunststof gezichtje, handjes en voetjes en daar sleept ze de hele dag mee (krijgt hier ook de hele dag kusjes en flesjes en ze heeft het de hele dag over 'beebie').
    Ik ga deze week in ieder geval eens een paar speelgoedzaken af (alleen!!) en dan eens kijken.

19. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    mijn dochtertje heeft zowel een blanke als een donkere baby born. Zij is er helemaal verzot op.nu wordt zij in november 3 en nu heeft zij aan haar tante en oom de bay born save the childeren gevraagd.
    Nog 1 tip voor de baby born; bewaar de kassabon goed. Er zit namelijk 2 jaar garantie op de poppen. Zodra de pop stuk is kan je de pop zonder moeite ruilen. De winkel krijgt via zapf creation de pop weer vergoed.

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    daar hoef je de bon niet voor te bewaren hoor, ze doen sowieso niet moeilijk over omruilen bij gebreken

Deel Deze Pagina