Ben ik nou gek of is er iets mis gegaan? Volgens mij had ik het gepost, maar kan niks vinden. Misschien wil ik voor ons meisje die pop halen waar reclame voor gemaakt wordt. Die staat uit zichzelf op en kan kruipen enzo. Maar ik heb geen idee hoe die pop heet of welk merk het is, en dan is het moeilijk zoeken, ik krijg niks gevonden in ieder geval. Wie weet welke het is?
CHOU CHOU Pop 42 cm Mama ik leer lopen! - 2009 NEW | Speelpoppen nl de pop en poppen online speelgoedwinkel met speelgoed BABYBorn poppen poppen wagens poppen kleertjes van o.a.babyborn. Veel kinderplezier ! Deze misschien?
Bij Bart is ie trouwens goedkoper BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen Deze kan ook lopen ed: BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen En deze (maar is niet echt een baby); BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen
thx voor de reacties. De pop die ik bedoel is die ene van bijna 80 euro Wat een geld voor een pop. Ik heb besloten nog maar een jaartje te wachten. Ons meisje is nog geen 2,5 dus die is niet bepaald voorzichtig met d'r poppen. Ik zie die pop van 80 euro al vliegen..
80 euro voor een pop? daar kun je 4 andere poppen voor kopen.wat een geld vragen ze tegenwoordig voor poppen. Die barbies vind ik ook zo onwijs duur
Ja ze zijn eigenlijk best mooi! Niet zoals vroeger bij de nep barbies..dat de een strook haar hadden vanuit het midden...kon je niet eens een staartje maken! Wie dát verzonnen heeft toen?! Je kunt momenteel zowiezo super leuke speelgoedjes e.d kopen bij zeeman! x
wat ik deze kerst en verjaardagen heb gedaan is alles via marktplaats gekocht alles ziet er nog heel spik splinternieuw uit en je moet natuurlijk veel geluk hebben. Ik heb waar ik normaal zo'n 500 euro voor moest betalen nieuw nu: Voor Lex want die is k3 gek 15 dvd's gesealed en al via marktplaats gekocht. Een grote auto waar hij op kan zitten. Een krijtbord en veel dingen van cars. Voor Ryan een winnie the pooh rodeo..echt leuk kan ie op zitten en heen en weer wiebelen deze was maar 2 maanden oud het kindje zelf was er niet opgeweest die lag nog in de box een baby.waarom ze hem weg deden weet ik niet. En een toby de robot. Voor Quinn een teddy dream van vtech en veeldingetjes van nijntje. en heb ik tussendoor ook nog eens nieuwe kleertjes gekocht met kaartje en al eraan. Vaak staan er dingen op marktplaats die weinig zijn gebrukt of helemaal niet vooral nu met de crisis merk je dat mensen snel dingen verkopen erwijl het nog niet gebruikt is
Bij de Toys 'r Us hebben ze ook goedkope maar echte Barbies. Zo rond een 10tje heb je er al eentje. Het verschil met goedkope is relatief klein maar dan zie je toch wel weer verschil in kwaliteit. Onze dame van 2 jaar oud vind poppen ook erg leuk en speelt er ook al mee. Dan "leest ze" bv voor uit een handleiding en zegt ze tegen de pop: "Oh, ik zie het al pop!" whahaha De nieuwste pop is eentje waar je in de handen en voeten kan drukken en dan zegt te pop iets. Dat vind ze toch wel erg interressant. De kinderwagen vind ze wel leuk die ze erbij gekregen heeft van opa en oma, maar daar loopt broerlief (ook 2 jaar) liever mee te scheuren
Ik vind dat ook zo leuk om te zien hoe ze de grote mensen na doet met haar pop. Bij ons zit er altijd een hele grote pop op de hoek vd tafel tijdens het eten (eetstoel voor de pop is dus een must voor de sint) met een slabber aan en de pop krijgt ook hapjes. En de pop "poept" ook erg vaak, zo vaak moet die luier aan en uit