welke pop voor baby 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door koter, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Hoi allemaal

Welke pop zouden jullie adviseren voor meisje dat 1 jaar wordt?
    En evt welke poppenbuggy?:)

2. Stephanie90

Stephanie90 Actief lid

14 jan 2013
    197
    8
    18
    Zuid Holland
    Little Baby Born Soft Licht Roze | Intertoys
    Ik had deze pop voor mijn dochter toen gekocht. Nou ze is er helemaal gek op haha hij moet overal mee naartoe.

Ik had als kraamcadeau van mijn werk een houten poppenwagen gekregen. Daar loopt ze ook dagelijks mee door het huis.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier een baby annabel gekocht voor haar.
    heb bij de action een poppenbuggy gehaald. alleen gaat is snel los, dus misschien handig om even met een paar steken de boel vaster te naaien. maar verder tot nu toe sloop-proof haha

4. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Die babyborn had ik idd ook al gezien!
    Alleen zijn weer zoveel verschillende versies van zag ik wel hahaha

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Vind die van v-tech zelf ook heel erg leuk! Kunnen ze ook heel lang nog mee. Of inderdaad een soft baby born. Echte baby borns zijn best zwaar voor die kleintjes

6. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Die badversie baby born is zeker ook zon harde versie?

7. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Zouden jullie bij zon soft versie ook kleertjes extra kopen?

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik lees ff mee,t duurt nog 2 maanden voor ze 1 word maar ga wel vast op zoek naar een kado ;)

9. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Wij hebben de pop van de ikea. Je hebt ze in 3 nationaliteiten :) Een stoffen pop dus met kleertjes die uit kunnen. Als ik me niet vergis hebben ze ook een verzorgingssetje. Dan kunnen ze poplief in bad doen en zo.

10. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Mijn dochter heeft ook een soft baby born voor haar 1e verjaardag gekregen. Dit is een wat kleinere dan de normale, dus beter beet te houden. Ik zou er (nog) geen extra kleertjes bij geven.

Hier een buggy van de action, maar dan moet ze wel goed zelfstandig kunnen lopen, anders kiepert hij makkelijk om.

11. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Dank voor jullie adviezen!
    Mijn meisje wordt ook pas over twee maanden 1 hahaha maar je kunt er alvast maar op tijd bij zijn:D

12. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Hier ook de soft baby born... Een succes. Ook een houten poppenwagen!

13. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier vond dochter de helemaal stoffen poppen nooit zo leuk.

Ze heeft een kleine pop (30 cm ofzo?) helemaal stof, met plastic hoofd, kijkt ze niet naar om.
    Ze heeft een kleine pop (30 cm ofzo?) helemaal stof, zelfs het hoofd, kijkt ze niet naar om.
    Ze heeft de klassieke pop die ik vroeger had (39 cm), stoffen lijfje, maar plastic armen/benen/hoofd. Kleertjes kunnen aan en uit, favoriete pop! Hij is goed te hanteren voor haar, maar ze vind poppen pas leuk sinds 14 mnd ongeveer.

Ik zou dus eigenlijk wel een pop van zo 36-43 cm adviseren, 32 cm vind ik persoonlijk zo klein, zeker als ze er over een jaar nog mee wil spelen.

Poppenbuggy gewoon de goedkoopste kopen die je tegenkomt. Hoe lichter hij is hoe makkelijker ze kunnen sturen (achteruit, als ze vast zitten etc), als ze wel goed kunnen lopen. Hier een tweedehandsje, doet het prima, ze crosst er graag mee door de kamer.

Deel Deze Pagina