Met voetje naar binnen lopen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by irisnaomi, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Een poosje terug klaagde Iris over pijn in haar voet niet echt veel aandacht aan gegeven want ze rende gewoon nog rond en springen dus dacht echt aandacht vragen ofzo doet ze wel meer sinds haar kleine zusje er is ..
    NOu waren we vorige week bij Ballorig en ze was heerlijk aan het spelen en opeens kwam ze huilend naar me toe lopen op haar knietje ik nog vragen waarom loop je niet gewoon doet au zei ze ..
    Ik zei ga eens wat lopen dan kan mama kijken toen liep ze dus helemaal naar binnen met haar voetje
    YouTube - MVI 7824
    we zijn toen naar de huisartsenpost geweest en kregen twee zetpillen mee en verder moesten we het even aankijken waarschijnlijk verstuikt als het niet over was moesten we die dinsdag maar even naar de huisarts
    nnou over was het dus niet en gebeld naar de huisarts en konden de volgende dag langs komen oke wij gedaan .
    Komen we daar nou werden totaal niet serieus genomen we zaten even in de wachtkamer en toen kwam de arts ( vervangende arts )
    en we konden mee komen ik zo van wacht dan laat ik iris even lopen dan kunt u het ook al zien in zijn kamertje is al zo weinig loopruimte en de gang was lekker lang ..
    NOu niet dus menneer was al naar zijn kamertje wij daar ook heen uitgelegt hoe en wat en hij zo ow dat is niet zo erg komt wel goed hefet er even na gekeken nou denk 5 sec en kon ik haar maillot weer aan doen en stond hij al bij de deur van kijk het maar even aan een week en we konden weg ..
    Nou zijn we dus een dikke week verder en iris loopt dus nog steeds zo YouTube - MVI 7919

dit lijkt me toch niet goed wat vinden jullie ?

Share This Page