Hoi allemaal! Morgen word mijn lieve kleine popje 1 jaar, en we willen graag iets leuks doen met haar! Nu is Mn inspiratie een beetje op, en kennen we de lokale speeltuinen en kinderboerderijen wel een beetje. Mijn meisje kan nog niet zelfstandig lopen, en we wonen in zuid-Nederland. Heeft er iemand leuke tips ?
Muziek op schoot vond mijn zoontje heel erg leuk. Verder is t tuincentrum feest. Koffie drinken daar. Beestjes kijken.
Wij zijn voor de eerste verjaardag naar het zwembad van centerparcs geweest. Ons meisje kon toen ook nog niet lopen maar heeft genoten van de glijbanen en het golfbad.
Naat de Efteling Gaan wij donderdag met vrienden heen voor de 1e verjaardag van hun zoontje. De kleintjes mogen mee in de droomvlucht enzo, lijkt me super leuk!
In Rotterdam zit mini world. Is Soort Madurodam, maar dan kleiner en overdekt. Vond mijn zoon van toen circa 1 jaar ook erg leuk. Madurodam zal nu ook wel leuk zijn. Anders dagje Scheveningen, Sea life en strand eraan koppelen.
O dit zou ik echt niet doen . Wij zijn laatst geweest met de oudste dat was super leuk maar ik weet zeker dat we met de jongste in veel minder dingen hadden gekunnen en dan ben je ook een hele tijd tussen de middag kwijt omdat ze dan (hopelijk ) in de wagen slapen.
Haha ik reken er ook niet op dat we overal maar i kunnen hoor, gewoon een gezellig dagje rondwandelen en een paar ritjes maken is voor mij prima. Scheelt ook dat beide kindjes nog hun slaapjes nodig hebben. En onze dochter slaapt nog prima in de wagen dus dat lijkt me geen probleem
Wij zijn super saai maar dochter is een buiten/bomen kindje niks mooiers dan bomen en blaadjes in de wind dus hier is t dierentuin of bijv. Biesbos. Zijn ook van die groene wandelingen, elke week een ander bos/gebied. Schijnt ook leuk te zijn.
Wij zijn laatst met onze dochter geweest en ze vond elke attractie doodeng. Kan dus ook nog Maar alsnog een superdag hoor, lekker wandelen in het Sprookjesbos en zo, hartstikke fijn. Veel plezier vast! @ts: Geen tips buiten degene die al genoemd zijn, vind tuincentrum wel een goede. Het hoeft niet spectaculair te zijn om leuk te zijn.
Als ze iets eng vind is het zowiezo klaar, dan weten we dat en houden we het bij lekker rondwandelen.