Onze dochter is al bijna 3, we willen haar in principe een poppenwagen geven. Maar er is zoveel keuze! Reiswieg vind ik belangrijker als buggy zit, haar poppen en knuffels moeten altijd heel veel slapen. En liefst ook klein inklapbaar. Welke poppemwagen heeft jullie dochter?
Is die net zo plastic ( gammel? ) als dat hij eruit ziet? Ik heb ook nog een dreumes van 1 rondslopen nl.
Ik vind de quinny wel plastic fantastic. Zeker de bak vind ik een spuuglelijk plastic "ding". Zou er zeker niet nogmaals voor kiezen. Hier kiept hij ook regelmatig om. Ik zou iig gaan voor een 4 wieler.
Mijn dochter heeft een houten poppenwagen. Erg leuk ding, maar niet inklapbaar.. Van Dijk Toys Poppenwagen roze 173 Kopen | speelgoed - De Horlepiep in Webshopcentrumoss Ze heeft m gekregen toen ze bijna 2 was, maar wordt nog steeds wel mee gespeeld. Een tijdje is de (goedkope prul) buggy wel populairder geweest.
Wij hebben ook een houten poppenwagen, gekregen toen ze 1 werd. En ze speelt er echt zo weinig mee! Terwijl ze de goedkope buggy die we op vakantie hadden echt helemaal geweldig vind! Echt een gevalletje van papa en mama kunnen het ene mooier vinden, zij wil liever het andere!
Hier is in ieder geval genoeg keus Poppenwagen-Webwinkel.nl - Grootste assortiment, beste prijzen!. Wij hebben een maclaren gekocht, deze is helemaal plat in te klappen.
O maar hier hebben we 3 kinderwagen (tja, opa's en oma's...) en een buggy maar de buggy word altijd verkozen boven de overige wagens
Ik zag laatst bij een vriendin de poppenwagen van Lief! en die zag er ook wel erg leuk uit. Maar zelf zou ik 'm toch niet kopen. Wij hebben ook een poppenwagen, maar die wordt echt nooit gebruikt. Ze pakt altijd de buggy.
Mijn dochtertje heeft er eentje die hier op lijkt: Knorrtoys Pink 2in1 power - Poppenwagen - Altijd de laagste prijs bij Poppenwagen.nl! Ik moet wel eerlijk zeggen dat het best een miskoop was.. Ze heeft er bijna nog niet mee gespeeld helaas.
We hebben vandaag de poppenwagen uit de intrtoys folder gekocht Poppenwagen 592950 met een popje erin ingepakt en al klaar voor haar verjaardag!
Mijn dochter heeft een houten poppenwagen en de roze poppenwagen van Nijntje, deze heeft een reiswieg. Mijn dochter vindt hem super!
Onze dochter heeft de Quinny gehad, maar die is na 2 jaar helemaal op! Daar is zoveel meegespeeld. De wielen blijven blokkeren en de stof van de buggy is gescheurd. Aan de ene kant zou ik hem wel aanraden omdat hij zo leuk is en omdat er zoveel mee gespeeld is, maar aan de andere kant is hij wel snel "op"
Wij zijn heel blij met de quinny kinderwagen. Het frame is zwaarder dan net eruit zien. Onze jongste dochter heeft er zelfs aan leren lopen. De bak is idd plastic maar dat is hij tegenwoordig bij de nieuwe echte kinderwagen ook. Onze dochters krijgen altijd een boel complimenten als ze er mee naar buiten gaan. Leuke vind ik dat je hem tot alles kan ombouwen, zelfs een mc kan erop echt heel leuk.
Wij hebben deze: gekregen toen ze 1 werd en mee leren lopen Een 10 euro buggy en voor Sinterklaas deze:
Mijn dochter heeft 2 buggy's, 1 van de action, 1 van babyborn, maar ik zie qua kwaliteit geen verschil. Bij allebei zijn de elastieken losser. Een buggy zou ik dus niet meer kiezen. Ik moet wel zeggen dat ze ze erg veel gebruikt.