De vraag zegt het denk al: welke poppenwagen raden jullie aan voor een eerste verjaardag? Ik vind zelf een rieten of houten poppenwagen heel erg leuk, maar wat is jullie ervaring? Vinden kinderen deze ook echt leuk, welke zouden jullie aanraden of zijn er heel andere aanraders qua materialen/uitvoering dan waar we nu aan denken? Alvast bedankt!
Janod, roze met witte stippen. M'n dochter is er gek op! poppenwagen framboisine janod | ilovespeelgoed.nl
</title> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <meta content="author" name="MijnWinkel, Torino, $Revision: 2631 $, $Date: 2009-10-21 12:34:05 -0300 (Mié, 21 Oct 2009) $" /> <meta name="keywords" content deze heeft onze dochter gekregen, incl een haba pop
Nienke heeft voor haar 1e verjaardag van ons een "ouderwets" rieten poppenwagentje gekregen. Volgens mij maakte het voor haar niet uit hoe het eruit zag en of hij van hout, riet of ander materiaal was gemaakt maar ik vind zelf zo'n rieten erg mooi. Ze speelt er erg veel mee. Weet niet waar je woont maar Roel in Staphorst heeft zowel houten, rieten als moderne poppenwagentjes staan en is redelijk geprijst.
die van de HEMA vind ik zelf erg leuk, stond in de folder voor deze week geloof ik. hier krijgt ze volgend jaar poppenwagen. nu rost ze er alleen maar de kamer mee door vind het meer een 2 jaar kado.