wanneer winterjas aan???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angel1990, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Onderwerp zegt het al...

Wanneer winterjasje aan?? Mijn meissie is nu 10.5 maand en merk dat ik het lastig vind. Mijn man gaat vaak na het eten rond 17:30-18:00 met onze dochter en hond wandelen met driewieler+duwstang.

Ze draagt nu meestal een fleece vestje maar is dat niet te koud?? En d'r handjes zijn zo koud. Ze lopen ongeveer 30 minuten.

Tips??

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou ik vind dat savonds best koud! Vergeet niet dat ze stil zit he.. En nog een klein windje vangt van het lopen met het fietsje!

Ik had zoon hier vorige week al ff een winterjas aangedaan aangezien er geen zon was en heel hard waaide

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mijn meisje heeft nu een week of twee haar winterjas aan. Niet iedere dag en niet als we alleen 's middags van huis gaan, maar wel als we 's ochtends de deur uit gaan. Ik vind het zelf dan ook behoorlijk koud en ik neem aan dat zij- omdat ze stil zit- het dus alleen maar kouder heeft. Handschoenen doen we nog niet aan, omdat ze daar een hekel aan heeft. Hopelijk tolereert ze ze straks wel als het echt koud is ;).

Dus qua tips zou ik in ieder geval 's ochtends of inderdaad aan het eind van de dag toch een winterjas aan doen. Handschoentjes kun je gewoon proberen, kijken hoe ze er op reageert.

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Vanochtend (7 uur) heb ik hem een gevoerd vest aangegeven. Zo'n lekkere dikke.aar overdag vind ik het ook lastig. Zelf heb ik mijn zomerjas nog aan en die dat bij hem dus ook nog.

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje heeft bij het wegbrengen van haar broer naar school 8 uur sochtends toch mooi haar winterjas aan,vind het veel te koud,vanochtend was het buiten maar 3 graden,ze heeft de zesde ziekte dus wil niet dat ze daar een koudje overheen oploopt.
    ze is 9,5 maand oud en ligt stil in de wagen.

6. knap

knap Niet meer actief

Bij hebben ze de winter jas al aan. Een week of drie geleden al.

Ben zelf niet z,.n kou kleun maar wil wel dat me kid,s er al snel warm bij lopen. De jongste gaat regelmatig met mij achter op de brommer en dan heeft ze dus al een dikke winterjas aan. De wind is soms zo koud en zeker als ze achter/voor op zitten brr.

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al een paar weken de winterjas, s'morgens is het idd al erg koud met de 2 oudste naar school brengen, s'middags wil ik nog wel eens een dik vest aan doen, maar ik heb ook al de voetenzak in de wagen

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Sinds een weekje heeft mijn zoontje een winterjas aan, ik zelf trouwens ook. Ik vind het echt koud 's ochtends vroeg!
    Rest van de dag valt het mee maar ik vind het echt geen weer meer voor een zomerjas of vestje.

9. angel1990

Dag dames!

Bedankt voor jullie reacties!
    Vandaag is ze met papa wezen fietsen en lekker haar winterjasje aan op de fiets. Ook is ze wezen driewieleren, en toen ook lekker haar winterjasje aan.
    Beviel goed heb ik gehoord.. (was zelf lekker een middagje weg).

Liefs Annika

10. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hier ook al een week of drie de winterjas aan. zowel overdag als savonds

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier een dik vest, nog geen winterjas.

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier ook nog geen winterjas, het gaat nog prima met een vest en bodywarmer erover. Maar als ze langer stil zit dan zou ik er ook over nadenken hoor, als wij naar de stad gaan nemen we ook wel weer een dekentje mee voor over de beentjes.

13. angel1990

Ik heb in de buggy de voetenzak.. en dan gewoon half open zeg maar.. (dekentje trapt trutje af :()

Ik wou eigenlijk iets als een teddy vestje maarrrr... vind ze nogal prijzig!!

14. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hahahaha! Heb net hetzelfde topic geopend en had deze nog niet gelezen. Lekker slim! Ga nu even hier lezen ;)

15. angel1990

Kan gebeuren toch haha

Deel Deze Pagina