Onderwerp zegt het al... Wanneer winterjasje aan?? Mijn meissie is nu 10.5 maand en merk dat ik het lastig vind. Mijn man gaat vaak na het eten rond 17:30-18:00 met onze dochter en hond wandelen met driewieler+duwstang. Ze draagt nu meestal een fleece vestje maar is dat niet te koud?? En d'r handjes zijn zo koud. Ze lopen ongeveer 30 minuten. Tips??
Nou ik vind dat savonds best koud! Vergeet niet dat ze stil zit he.. En nog een klein windje vangt van het lopen met het fietsje! Ik had zoon hier vorige week al ff een winterjas aangedaan aangezien er geen zon was en heel hard waaide
Mijn meisje heeft nu een week of twee haar winterjas aan. Niet iedere dag en niet als we alleen 's middags van huis gaan, maar wel als we 's ochtends de deur uit gaan. Ik vind het zelf dan ook behoorlijk koud en ik neem aan dat zij- omdat ze stil zit- het dus alleen maar kouder heeft. Handschoenen doen we nog niet aan, omdat ze daar een hekel aan heeft. Hopelijk tolereert ze ze straks wel als het echt koud is . Dus qua tips zou ik in ieder geval 's ochtends of inderdaad aan het eind van de dag toch een winterjas aan doen. Handschoentjes kun je gewoon proberen, kijken hoe ze er op reageert.
Vanochtend (7 uur) heb ik hem een gevoerd vest aangegeven. Zo'n lekkere dikke.aar overdag vind ik het ook lastig. Zelf heb ik mijn zomerjas nog aan en die dat bij hem dus ook nog.
mijn meisje heeft bij het wegbrengen van haar broer naar school 8 uur sochtends toch mooi haar winterjas aan,vind het veel te koud,vanochtend was het buiten maar 3 graden,ze heeft de zesde ziekte dus wil niet dat ze daar een koudje overheen oploopt. ze is 9,5 maand oud en ligt stil in de wagen.
Bij hebben ze de winter jas al aan. Een week of drie geleden al. Ben zelf niet z,.n kou kleun maar wil wel dat me kid,s er al snel warm bij lopen. De jongste gaat regelmatig met mij achter op de brommer en dan heeft ze dus al een dikke winterjas aan. De wind is soms zo koud en zeker als ze achter/voor op zitten brr.
Hier ook al een paar weken de winterjas, s'morgens is het idd al erg koud met de 2 oudste naar school brengen, s'middags wil ik nog wel eens een dik vest aan doen, maar ik heb ook al de voetenzak in de wagen
Sinds een weekje heeft mijn zoontje een winterjas aan, ik zelf trouwens ook. Ik vind het echt koud 's ochtends vroeg! Rest van de dag valt het mee maar ik vind het echt geen weer meer voor een zomerjas of vestje.
Dag dames! Bedankt voor jullie reacties! Vandaag is ze met papa wezen fietsen en lekker haar winterjasje aan op de fiets. Ook is ze wezen driewieleren, en toen ook lekker haar winterjasje aan. Beviel goed heb ik gehoord.. (was zelf lekker een middagje weg). Liefs Annika
Hier ook nog geen winterjas, het gaat nog prima met een vest en bodywarmer erover. Maar als ze langer stil zit dan zou ik er ook over nadenken hoor, als wij naar de stad gaan nemen we ook wel weer een dekentje mee voor over de beentjes.
Ik heb in de buggy de voetenzak.. en dan gewoon half open zeg maar.. (dekentje trapt trutje af ) Ik wou eigenlijk iets als een teddy vestje maarrrr... vind ze nogal prijzig!!
Hahahaha! Heb net hetzelfde topic geopend en had deze nog niet gelezen. Lekker slim! Ga nu even hier lezen