Ik heb er nu een van Fab en ik ben er superblij mee. Een ontzettend efficient ding. Kosten: rond 100 euro geloof ik en elke cent waard vind ik.
Nu je het zegt, ze zijn idd niet licht maar ik heb er eigenlijk geen last van. Vind het echt een fijn spul. Ik heb dus deze, niet helemaal in deze kleur maar komt in de buurt.
heb een hele grote van dg. zwart met goud en steentjes erop. 2 grote vakken waarbij ik de een gebruik voor pasjes en belangrijke papieren en de andere voor brief en muntgeld. ideaal ff een foto maken
Een vrij grote van Jane Norman. Past niet heel veel in maar mn pasjes kan ik kwijt en ik heb toch nooit veel kleingeld bij me.
Ik heb meestal zoeen pasjes houder bij me waar mijn geld inzit, lekker onhandig met munten. Ik heb er ook een van Louisvuitton maar die vind ik zo kakkerig dat ik hem maar 1 keer heb gebruikt nog.
Ja er past veel in, bovenin zitten 7 vakjes, daar heb ik 10 pasjes in. aan de voorzijde zitten ook nog 4 vakjes en daar heb ik ook nog 4 pasjes in. Er zijn 3 vakken in voor briefgeld e.d. 1 gebruik ik voor de overige pasjes die wel in mijn portemonnee moeten zitten maar waar ik geen plek meer voor heb, dit zijn er 4 dacht ik zo. Dan een vak voor het briefgeld en een vak waar ik de cadeaukaarten in heb zitten (nog van mijn verjaardag) en muntgeld past er ook prima in! Ik heb deze portemonnee sinds kort maar ben er zo blij mee! Alles past erin en hij gaat niet bol staan.
mijn man was erg blij met dit topic sinds gisteren trotse eigenaresse van deze Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.bubbels-tassen-enzo.nl/images/product/865b640a857a4c59708d35581c96b925.jpg
oh ook erg leuk orchideetje,is die ook fijn in gebruik? erg mooi! joan 81,jeetje daar gaat echt veel in!
Mijn ouders hebben jaren geleden voor mij een struisvogelleren (haha, ja echt, is een van de stevigste leersoorten zo niet, de stevigste leersoort) portemonnee voor mij meegenomen en die gebruik ik nog steeds. Genoeg ruimte voor pasjes enzo, fijne maat en hij lijkt wel onverslijtbaar.