Welke portemonnee hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahaha :D

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb deze. Niet zo groot als een organizer maar ook niet te klein. De perfecte maat voor mij. Hij past in mijn kleine tas.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      234
  3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dames portemonnee ro 9918
    deze heb ik ongeveer! heerlijk groot met vakjes, en helemaal mijn smaak :) hopelijk gaat hij nog 15 jaar mee.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    leuke reactie zeg, alsof je iets mankeert wanneer je er voor kiest om jou geld uit te geven aan een portemonnee.

Maar om even ieders nieuwsgierigheid te bevredigen.

Ik heb op mijn verjaardag aan iedereen geld gevraagd en daarvan deze dure portemonnee te bekostigen.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik pis in mn broek om deze reactie!
    En dat dacht ik dus ook.....maar goed, ieder zn ding :p

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Als ik met 4 dagen werken maar 80 euro zou verdienen, snap ik dat je dit soort dingen niet koopt ;)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja ik snap dat nooit zo; ik ben echt merkblind :)
    Ik kan iets wel leuk vinden, maar als dat 80x zo duur is als een normale editie en het boeit zo weinig als een portemonnee, dan trap ik daar toch echt niet in. Ik moet de eerste persoon nog tegen komen die mij beoordeelt op mijn goedkope zwarte portemonnee :D

Ik heb nog nooit de volgende 3 dingen gehoord:

"Nee Joycey, jij mag geen lampenkap kopen in deze winkel, want jouw portemonnee is stooooooooom"
    "Nee, ik ga niet met jou naar bed, want jouw portemonnee is lame-ass"
    "Jouw portemonnee reflecteert jouw persoonlijkheid :x Goedkoop en saai"

:D !

Maar even serieus voor de mensen die wel een groot bedrag aan een portemonnee uitgeven: waarom ? :$ Omdat het kan? Omdat je hem echt leuk vond of zit er een 'image' achter??? Zoals mijn vriend net zei...

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Chique hoor :p Maar ik zag ook duurdere portemonnees staan op die site. Ik zat een rondje Google te gebruiken, door te klikken op links uit dit topic en zag zelfs portemonnees van 189 euro. Dan heb je volgens mij écht of heel erg geld teveel, of je zelfbeeld is niet helemaal correct.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha inderdaad.
    Alhoewel ik niet echt begrijp waarom er zoveel voor een Fab portemonnee wordt uitgegeven. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn denk ik.

Ik heb wel een portemonnee van Pip. Echt super leuk, met zo'n grote knip, maar ik vind het zo handig dat ik mijn telefoon in mijn portemonnee heb. Ik heb ze uit China, rond de 5 euro incl. verzenden en heb ze in het bruin, zwarte, knalroze en oranje.
    *edit*
    Deze dus, blijkbaar ook in NL te koop alleen dan bijna 3 x zo duur.
    Kwaliteit is ook zozo, bandje dat er bij zit stelt niets voor maar verder vind ik het een fijn ding.
    https://www.vouchervandaag.nl/aanbieding-telefoon-portemonnee-case-clutch

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    -Omdat het kan zonder er iets ander voor te laten
    -omdat ik voor 120 euro zeker geen 2 dagen hoef te werken en dan nog zou ik het ervoor over hebben
    - omdat ik mijn FAB portomonee's bijzonder functioneel vind, kan er heel veel passen in kwijt, mijn telefoon en klik mijn sleutels eraan zodat ik zonder tas de deur uit kan.
    - omdat ik ze echt erg mooi vind
    - omdat ik de gave heb ALTIJD een dure smaak te hebben :D

11. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een phonewallet, portomonee en telefoonhoesje in een. Heb m gekocht bij Telefoonhoesjes - YourGiftStore.nl

Ze hebben heel veel kleuren erg leuk.. En mijne was maar 15 euro.

12. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom geef ik een groot bedrag uit aan een portemonnee....

1. ik had een nieuwe nodig en wilde graag een die bij mijn handtas paste, 2. omdat ik hem mooi vind, 3. omdat het kan, 4. omdat ik iets wil waar niet een hele meute mee rondloopt, 5. waarom niet?

En als daar had uitgekomen dat het een portemonnee was geweest van 10, 20 of 50 euro was dat prima geweest, ik kwam alleen bij deze uit.

13. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Omdat ik de portemonee mooi vind. Zo simpel. En ik beoordeel je niet als goedkoop en saai mens met een goedkope portemonee. Daarom heb je het ook nog nooit gehoord. Jij hebt het zelf geschreven. Relaaaax.

14. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Erg leuk :)

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat een leuke, ik ga er een aanschaffen denk ik.
    Die ik nu heb is vreselijk irritant.
    Bedankt voor de tip! :D

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Nou inderdaad...

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    #57 bloem82, 8 nov 2013
    Laatst bewerkt: 8 nov 2013
    Huh? Ik koop geen portemonnee om indruk te maken op andere mensen hoor ;)

En ik ben helemaal geen persoon die gericht is op merken, ik heb maar heel weinig van een speciaal merk en dat is dan toevallig omdat ik het mooi vind.

De ene koopt een spijkerbroek van 140 euro. De andere koopt zich suf in kleding etc. Etc. En ik vind een mooie goede portemonnee heel prettig en toevallig die van Fab, ik ben gek op grote vakken en veel vakjes waar ik veel in kwijt kan. Dit topic heb ik geopend om te kijken of zulke portemonnees er ook goedkoper zijn. Maar hoewel ik hier al veel mooie heb gezien vind ik de Fab nog steeds het mooist :)

Maar hier zit zeker geen image achter en dat kan iedereen beamen die mij kent :p ik ben eerder het tegenovergestelde denk ik :)

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Toch grappig dat je je blijkbaar zelfs over je portomonee moet verantwoorden op ZP....Over de inhoud mag je immers al niet meer praten maar nu word de buitenkant dus ook be(voor)oordeeld

19. Butchke

Butchke Niet meer actief

Persoonlijk vind ik de fab's echt niet mooi..... sorry
    Zelf heb ik een hele grote van Guess en eentje van friss&company.
    De Guess is mijn favo, wil eigenlijk nooit meer een andere...

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb je een foto van allebei? :)

Deel Deze Pagina