Welke portemonnee hebben jullie?

Discussion in 'De lounge' started by bloem82, Nov 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wauw,die is echt leuk zeg!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Maar even serieus voor de mensen die wel een groot bedrag aan een portemonnee uitgeven: waarom ? :$ Omdat het kan? Omdat je hem echt leuk vond of zit er een 'image' achter??? Zoals mijn vriend net zei...[/QUOTE]

Kerstcadeautje van m'n man.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er 1 van oilily, een kersteditie. Wel iets prijzig maar zooo mooi, hen hem nu ookal 3 jaar en kan nog jaren mee.

En op de vraag waarom een dure, ik was net bij mijn ex weg en vond dat ik mijzelf mocht verwennen:D

4. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb er afgelopen vakantie een in Dubai gekocht. Kan er zelfs geen plaatje van vinden haha..

5. WLE

WLE Niet meer actief

Hier een mooie bruin leren van armani jeans! Gekregen van mijn man na een mislukte ivf! Peper duur maar ook onwijs mooi!
    Ben er heel blij mee!
    Daarvoor een van blond amsterdam!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik kreeg deze supermooie portemonnee ook als verjaardagskado van mijn ouders.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#147 Ons Kleintje, Nov 9, 2013
    Last edited by a moderator: Nov 9, 2013
    Het is wel een ding dat je elke dag een paar keer in je handen hebt, en wat heel veel tijd kan schelen wanneer je een beetje praktische hebt gekocht ivm snel pasjes pakken. Iedere keer als ik mijn portemonnee zie wordt ik er blij van, al een jaar lang,
    Daarom vind ik het een investering wel waard :)

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    2,078
    879
    113
    Female
  9. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

Sep 29, 2013
    1,043
    0
    0
    Waarom een dure?

*omdat ik dezelfde tas erbij heb.
    *omdat ik van mooie spullen hou.
    *omdat het blijkbaar kan!
    *omdat ik een portomonnee dagelijks een paar keer gebruik en dus zeker veel geld waard vind
    *omdat ik m mooooiii vind :)

En wat ik hiervoor ook al las; waarom moeten dure spullen hier altijd breed uitgemeten worden als zijnde 'belachelijk' en is het 'geweldig' als je iets voor 2 euro bij de action haalt? Ieder zn ding toch? Ik heb daar ook mijn gedachten bij, maar als ik die allemaal uit zou moeten spreken ;)

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Het was leuk om te zien welke portemonnee's er nog meer zijn, ik ben wel bij mijn eerste keuze gebleven en het is een fab laser purse geworden :D

Ik ben er super blij mee!

Share This Page