Indalen, wat zegt dat over de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senna, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Volgens mij is mijn meisje al helemaal ingedaald.. op de echo dinsdag was te zien dat ze al helemaal met het hoofdje beneden lag, en woensdag was mijn buik ineens gezakt.. het gedeelte onder mijn borsten is veel slanker. Ook andere mensen viel het op..

Maar mijn vraag:

Wat zegt het indalen over de bevalling? Mijn zoontje was ook rond deze termijn ingedaald en is met 34 weken geboren..
    Het kindje gaat er dus klaar voor liggen.. maar zegt dit ook iets over de bevaldatum?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

zegt niets over bevalling hoor !

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Zegt niks over de bevalling..

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee hoor zegt helemaal niks!!

mijn jongste lag met 24 weken ingedaald en met 28 weken vast... en die is op de uitgerekende datum geboren....

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Aah gelukkig, was al even bang voor weer een vroeg geboorte..

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hey Senna, ook hier ligt ze al ingedaald,mijn oudste geboren met 36 weken lag zo vroeg ingedaald,ben ook benieuwd of ze voor de 37 weken komt. Vaak als je grotere kindjes draagt en de ruimte is op komen ze eerder.

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dat hoor je indd vaker, gyn denkt ook dat dat de reden is dat ik vorige keer met 34 weken ben bevallen (3165 gram)

Nu ligt ze 2,5 week voor op de groei.. Ben erg benieuwd dus!
    Voor jou zou het ook wel fijn zijn als ze uit zichzelf komt! Hier word het anders ook inleiden, heb toch liever dat ze uit zichzelf komt met 37 weken.

8. Iefie

Iefie Niet meer actief

Zegt volgens mij niets, maar ik lees in je banner dat je zwanger bent van je tweede kindje en ik heb eens gehoord dat ze dan niet tot op het einde ingedaald hoeven te blijven, maar dat ze nog terug kunnen schieten zeg maar. Bij een eerste is dat volgens mij niet zo, dan blijven ze ingedaald. Maar pin me hier niet op vast hoor, ben geen vlos.
    Mijn kindje zat ook al vanaf 34 weken vast, maar ik ben ruim overtijd gegaan terwijl de omgeving er 'zeker' van was dat ik snel zou bevallen want 'ik droeg zo laag'

9. Fipo

Fipo Actief lid

14 aug 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zegt niks, mijn beide kindjes daalden pas in bij de bevalling, en de 1e is rond de ud geboren, de 2e 2 weken te vroeg.

Ik ken iemand die 2 kinderen kreeg die veel te vroeg geboren werden, eentje zelfs met 26 weken, de ander met 32 weken. Toen zwanger van de 3e, ging er helemaal vanuit dat dit ook te vroeg zou komen en wat denk je? Ze ging 2 weken over de ud heen en moest ingeleid worden.

Het zegt allemaal niks....

Overigens zei mijn verloskundige destijds dat mijn navel "verstreken" was. Geen idee wat het precies betekende, kon er ook op internet niks over vinden. Dat was volgens haar een teken dat de bevalling niet lang meer op zich liet wachten. Ik deed het af als bakerpraatje, maar die week ben ik dus bevallen, met 37w9d.

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Zegt idd niets.
    Hier was onze eerste zoon met 31 weken ingedaalt en voor de bevalling met +- 38 weken ineens weer niet (lag nog niet vast).

11. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ooh dus ze kan ook nog weer terug schieten.. nouja we zien het wel dan.. heb iig nu wel wat meer ruimte bij mijn maag en ribben. :) Maar even van genieten dan haha.

Fipo, je zegt navel maar bedoel je niet baarmoedermond?

Weet niet heb zo'n voorgevoel dat ze eerder komt.. maakt me wel een beetje bang want ik weet nog hoe moeilijk ik dat de vorige keer vond (kindje in het zkhs, geen normale kraamtijd, zonder buik en kindje zkhs verlaten)

Deel Deze Pagina