bij mij doet alles zeer eigenlijk erg vervelend, vooral als je wel zin hebt, maar beste standje voor ons is idd lepeltje lepeltje
Auw auw auw. Zo kan ik niet liggen, dan krijg ik diastase, omdat mijn buikspieren dan strak staan. Lepeltje vind ik niks, nooit fijn gevonden. Man boven kan wel, mits ie niet op me gaat hangen. Op zijn hondjes, dan is het gewicht van je buik zo zwaar (en ik heb een subtiel buikje). Misschien eens proberen wat hier ergens ook staat beschreven, op zijn hondjes, maar dan op bed hangend, dus knieen op de grond... Heel veel zin hebben we overigens niet meer hoor...
Seks? Wat is dat? Hihi, de laatste keer was ergens in september geloof ik, oktober misschien... We zijn er beiden tevreden mee hoor, we vinden het allebei moeilijk om onze gedachten erbij te houden. En we gaan er na de bevalling wel weer aan werken Lepeltje lepeltje gaat idd makkelijk, maar vind ik ook weinig aan. Onder de douche gaat wel goed en op z'n hondjes ook. Verder vond ik alle bewegingen die ik zelf moest maken niet fijn vanwege het snel buiten adem raken, maar ook omdat ik dan steeds geconfronteerd word met die buik (en dus 3e aanwezige persoon).
Lepeltje lepeltje en op zn hondjes. En na de bevalling komt alles echt wel goed hoor. Maar vooral daar beneden heeft het allemaal zn tijd weer nodig om zn rek weer terug te krijgen.