Energieleverancier

Discussie in 'De lounge' gestart door Blaadje, 11 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Het is weer zo ver, ons contract loopt af en ik ben op zoek naar een goede en goedkope aanbieder. Nou zijn in ons geval NLE en Budget Energie de goedkoopste maar ik zie zoveel negatieve reviews dat ik me afvraag of ik niet beter bij greenchoice kan blijven.

Heeft iemand ook positieve ervaringen met deze aanbieders icm zonnepanelen ?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn vader heeft zich ooit laten overtuigen door de NLE. Zij claimden de goedkoopste te zijn, maar vergaten even te zeggen dat hun vast recht drie keer zo hoog was. En dat hoorde ik veel. Was je dus alsnog duurder uit.

die andere ken ik niet. Maar mijn mening is wel dat goedkoop vaak duurkoop is. En negatieve reviews krijgen ze niet voor niets.

Ik zou bij een bekende maatschappij verder gaan. Die kun je vaak net iets meer vertrouwen. .

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Nee joh, goedkoop is zeker geen duurkoop. In principe leveren energiemaatschappijen allemaal hetzelfde. Natuurlijk verschil tussen groene of grijze energie maar de ene maatschappij levert geen betere groene energie dan de andere. Waar je wel naar moet kijken zijn inderdaad de tarieven voor vastrecht en de tarieven per M3 gas/elektra. Goed vergelijken! Ook de bonus kan hier natuurlijk een doorslaggevende factor zijn.
    En misschien krijgt het ene energiebedrijf betere beoordelingen dan de ander. Dat heeft voornamelijk met klantenservice en opzeggen te maken. Daar zou ik mijzelf niet heel erg door laten lijden. Beide energie-aanbieders hebben wij gehad en beide waren prima!

Deel Deze Pagina