yepp fietszitje, wie heeft 'm?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    Ik ben meer dan zat van mijn Hema fietszitje, en wil dus een andere.
    Die van Bobike vind ik niet veilig genoeg (3puntsgordel), maar het nieuwe yepp fietszitje lijkt me wel ideaal! vooral omdat hij goed tegen regenwater kan, je geen kussenset nodig hebt, er een anti-diefstalslot op zit, je kunt het zitje makkelijk van je fiets afhalen, en... een 5 puntsgordel heeft!

maar heeft iemand 'm al? ik heb 'm helaas nog niet in het echt bewonderd.
    http://www.kidsontour.nl/cms/components/com_virtuemart/shop_image/product/Yepp_Maxi_49d1303667746.gif

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Jalea,

Ik heb hem nu een aantal maanden achterop de fiets. Bevalt ons prima. Emiel zit er goed in. Stoeltje is erg veilig, wordt niet nat door de regen en niet warm door de zon. De rugleuning is vrij hoog zodat Emiel bijna niet met z'n hoofdje er bovenuit komt. Hij zit er helemaal in. Ook vind ik de bakje waar de voetjes in moeten erg stevig en deze zijn in veel verschillende hoogtes verstelbaar.

Het is een stoeltje dat iets duurder is in de aanschaf maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Zal proberen om hieronder een foto te plaatsen.

Ik weet niet waar je woont, maar als dat in de omgeving van Ommen-Zwolle is ben je welkom om hem een keer te komen bekijken en uit te proberen.

Deel Deze Pagina