welke vruchtensap?

Discussie in 'Voeding' gestart door melody, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    welke vruchtensap geven jullie je kindjes?
    Melody is alweer bijna twee en ik geef haar wel eens de multi fit van de lidl, of de vruchtensap van de lidl die je met water mengt...
    maar ik dacht misschien kan ik beter iets geven zonder suiker.
    nu heb ik de roosvicee met vruchtensuikers, maar in het tabel van de vetten enzo staat wel weer dat er suiker inzit :(:
    snap het nu even niet.

een beetje suiker mag toch ook wel? gemengt met water is het natuurlijk ook vrij minimaal.

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Tuurlijk mag een beetje suiker wel. Het ligt gewoon aan jezelf of je het geeft of niet.

Ik heb daar werkelijk waar nog nooit een probleem van gemaakt. Niet bij mijn oudste en nu ook niet bij Esmee!

Gewoon lekker geven wat je kleine lekker vind.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Fruitsuikers zijn ook suikers en die vind je dus ook in de tabel. In de ingrediƫntenlijst staat of er suikers zijn toegevoegd.

Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg als ze suikers binnen krijgen. Suikers en vetten zorgen voor de brandstof om te groeien. Tuurlijk krijgt Jarissa geen scheppen vol suikers maar volop fruit, diksap, pindakaas, kaas, noem maar op. Zoveel als ze wil hoor. Ze moet toch ergens van groeien?

Maar om je vraag te beantwoorden: Jarissa krijgt diksap (sterk verdund) en af en toe hetzelfde vruchtensap als ik drink. Dat kan echt vanalles zijn. Alleen krijgt zij het dan minstens voor de helft verdund.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik geef esmee heel af en toe een pakje wiki en verder drinkt ze thee en roosvice en melk

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Roosvicee is idd met toegevoegde suikers. Diksap is gewoon ingedikt vruchtensap.
    Ik geef vaak vruchtensap net wat er open is. Wel sterk verdund.

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de roosvice die ik heb zit alleen suikers in van de vruchten die er aan zijn toegevoegd (dus natuurlijke suikers)

Deel Deze Pagina