Waar maken jullie je puzzels op? Ik heb nu zo een puzzelkoffer, maar die is inmiddels aan vervanging toe... Ik heb ook zo een rol gehad, maar vind de koffer wel fijner. Wat is jullie mening?
De rol is echt waardeloos, Heb ook zo een koffer, nog niet veel gebruikt maar tot nu toe bevalt het goed!
Mijn moeder op een groot stuk karton zelf puzzel ik absoluut niet...ik vind 20 stukjes al teveel maar mijn moeder...puzzelfanaat
Ik heb deze: bol.com | Portapuzzle De Luxe, Jumbo | Speelgoed Heb hem al jaren en nog altijd erg blij mee! Lekker stevig, als je de bovenkant naar onderen klapt kun je gewoon op de bank op schoot puzzelen.
Ik koop een stuk hard board bij de gamma en ga los Daarna als ik de puzzel leuk vind lijm ik hem erop en kun je hem meteen ophangen Ik heb nu een leuke cars puzzel voor mijn zoontjes kamers.
Rol vind ik niks. Had eerst een stuk multyplex en nu een groot stuk karton. Achterkant van een pud schilderij Dus ga naar een kringloopzaak
Normale 1000 stukjes maak ik op de achterkant van een magneetbord en schuif ik na de tijd onder de bank. Een panorama of grotere puzzel optafel en dan tafelzeil erover als we gaan eten. Heb ook een puzzel van 18.000 stukjes die zijn verpakt is 4 delen en die doe ik op een grote houten plaat. Alleen zins we verhuist zijn geen plek dus ligt onaf op zolder. Eerst moet de logeerkamer klaar. Wil die puzzel daarna vastplakken en in de kamer van zoonlief hangen/zetten.