Hallo meiden, Ik heb heeeeeeerlijke Tzakikisaus in de aanbieding gekocht. Weet alleen niet echt wat we er bij kunnen eten? Hahaha... Wie o wie heeft lekkere tips?
Krieltjes en lekker gekruid vlees das een lekker combi Eetse! ps: voortaan gewoon zelf thuis maken is veel lekkerder en goedkoper. inhoud knoflook komkommer en yoghurt owja en droge mint
Lekker gekruide kipspiesjes, koolsla en frietjes of stokbrood: zoals de griek het heeft bedoeld Mmmmm lekker hoor
Het water loopt me in de mond. Hahaha... Ik eet normaal alleen tzakikisaus als we bij de griek eten. Nu had de supermarkt het in de aanbieding en heb het meteen meegenomen. Maar ik bedacht me ineens wat we er in vredesnaam bij moesten gaan eten...
Gyros van de Lidl en dunne patatjes. HEEEEEEEEEEEERLIJK!!!! Lekkere salade met Griekse kruiden erbij. Damn....waarom heb ik geen tzatziki gekocht, haha.
lekker hamburgers (zelf gemaakt met gyros kruiden) met een heerlijke salade met rode uien, tomaat en apetina blokjes en bourgondische kruiden Natuurlijk mogen de frietjes niet ontbreken.. * en ik maar denken wat we morgen eens zullen gaan eten.....thanx voor de tip *
Lekkere gekruide hamburgers/gehaktballetjes maken.. Kipspiesjes.. Of.. shoarma op een turksbroodje en een flinke klodder erbij. Gewoon met stokbrood, lekker dippen. Een flinke schep door de rauwkost.. I love Tzatiki..
Met stokbrood, souvlaki spiesjes erbij (varkenshaas op een spiesjes doen met knoflookpoeder, paprikapoeder, oregano, peper en zout) en patatjes