Ik moet eerlijk zeggen dat ik Plaswijckpark helemaal niet zo interessant vindt...wordt wel veel genoemd maar vond het eigenlijk echt tegenvallen...
Dankje! Ja onwijs leuk. Inderdaad 3 uurtjes zou niet genoeg zijn 😃😃😃 Waren 11.30-18.30 daar en was erg leuk. Sprookjesbos is wel okey: ze ging zelfs in buggy zitten tussen sprokjes-sprong uit steeds bij elk gedeelte kijken-weer zitten. Gingen vrij snel door. Dan naar speeltuin, atracties. Hebben alles geweest behalve achtbanen en pirana (de laatste door enorme rij( niet gegaan. Dochter wilde lopen, rennen, verstoppen zich dus was erg traag ergens komen em rijen waren dramatisch: ze ging steeds op hek klimmen, staan of rennen heen weer, maar 10-15 min was echt max was ze kon uithouden in rij en dan nog met zijn tweeen is wel te doen maar als 1 ouder zou dat niet lukken in rij staan. Was super weer, eigenlijk TE warm in zon! Ze sliep in auto om heenweg en terugweg dus tussendoor hele dag was niet moe te krijgen. Leuke fotos gemaakt, iets van 120 euro armer maar dat is wel het waar keertje doen. Zo vaker zal dat echt te vermoeiend zijn- we zijn echt bekaf, pijnlijke poten, ik last van rug, erg moe. Kortom, geslaagd!