hulp nodig!

Discussie in 'De lounge' gestart door kraantje mamie, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kraantje mamie

kraantje mamie Nieuw lid

23 apr 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik hoop dat ik dit hoer mag plaatsen anders hoor ik het graag. Normaliter schrijf ik hier mee onder een andere naam. Ivm herkenbaargeid even een nieuw account aangemaakt.

Een vriendin van mij doet mee met een wedstrijd en bij de meeste likes krijgt ze een zwangerschapsshoot. Ze komt echt nog een behoorlijk aantal likes te kort en de actiw loopt tot maandag avond 20.00.

Zouden de dames met fb haar willen liken? Ze verdient dot verzetje echt namelijk! Alvast bedankt!

https://m.facebook.com/1395336860796608/photos/pcb.1564703263859966/1564703127193313/?type=3&source=48&ref=bookmarks

Het is belangrijk dat de foto geliked word en noet jet algemene bericht. Alvast heel erg bedankt. Mocht dit tegen de regels zijn hoor ik het graag.

2. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Jammer dat je hier speciaal voor aanmeld, maar dit moet je plaatsen in het grote stem topic

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    Mag iedereen dan zomaar een nieuw account aanmaken.
    Ik vind het heel irritant .
    Dit topic mag hier niet staan zal het melden.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Irritant...

Ik stem dan juist niet...boycotten dus...

Bah

Vooral als je hier dus vaker komt en best weet dat dit niet mag....waardeloos

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Andere naam vanwege herkenning, verzoek om te stemmen...

Yeah right. of je bent echt een bekende hier en dan weet je dondersgoed dat dit niet mag, of je bent gewoon een ordinaire aanmelder om stemmen voor je eigen te winnen.

Beetje jammer dit en heb je dus gemeld.

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ik heb het ook gemeld. Want als je hier al langer meeschrijft weet je inderdaad dat dit niet hier mag. Eens met bosi.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier doe je je 'vriendin' geen plezier mee, heeft alleen een averechts effect. Reden om juist NIET op haar, of ben je het gewoon zelf ;), te stemmen!

8. Islah

Islah Niet meer actief

Dus je hebt speciaal hiervoor een account aangemaakt?

9. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Het is tegen de regels ja. En gek dat je hiervoor niet herkend wilt worden.

10. kraantje mamie

kraantje mamie Nieuw lid

23 apr 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een reacties. Ik achrijf wel degelijk mee onder een andere naam.
    Laat de operator er maar een slotje op zetten dan zijn we van t gedonder af, de rede dat ik dit niet wist is omdat ik dit normaliter normaal niet vraag. Dit is een uizondering. En sorry dat ik mijn andere account graag annoniem wil houden. Ik wist t echt niet en daarom gaf ik dit ook aan in mijn eerste post.

Fijn weekend allemaal

11. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik heb netjes gestemd op een ander.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vraag dit soort dingen ook nooit, maar weet echt wel dat er een apart stemtopic voor is.

En tja ik vind het inderdaad ook gewoon vreemd dat dít een reden is om anoniem te blijven... Topics over mannen die vreemdgaan e.d. begrijp ik dan nog wel maar zoiets?!

13. kraantje mamie

kraantje mamie Nieuw lid

23 apr 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik wist echt niet dat ik zulke reacties uit zou lokken. Waarschijnlijk gewoon naief.
    Normaal vind ik dit een erg prettig forum. Echter post ik 1x iets wat blijkbaar niet gewenst is (waarvoor nogmaals mijn excuses) en word gelijk afgebrand.

De reden dat ik mijn eigen account niet gebruik is dat ik bijv. Een topic heb geopend een paar wrken geleden over de naam van de baby (ben momenteel zwanger van de tweede) en zou t vervelend vinden als mensen op die manier achter de naam zouden komen.

Nogmaals mijn excuses. Ik hoop dat hier snel een slotje op komt dan zijn we er vanaf. Het is nooit mijn bedoeling geweest deze reacties uit te lokken.

14. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Het mag wel....maar daar is een apart stemtopic voor.

Wat ik niet begrijp is dat het voor een zw.schap fotoshoot is! Als je dat zo graag wilt geven regel je toch iets, desnoods met vrienden of familie?! Bij Groupon of vakantieveiling hebben ze zoiets regelmatig en kost geen drol.

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Het aanmaken van een 2e account is niet toegestaan.
    Losse stemverzoeken zijn inderdaad niet de bedoeling, daarvoor hebben we het grote stemtopic.

Deze doen we dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina