Welke prins is er overleden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

:D:D:Dat waren exact mijn gedachten toen ik het las, zo iemand moet toch niet los rondlopen;):D

2. Logan

Logan Niet meer actief

Hahaha nee ;):D Ach wel humor, makdunald na een maagverkleining :D

3. tuc

tuc Niet meer actief

En toch he...geloof ik dat er echt zulke types zijn. Ik stuit op fb wel eens op stukjes waar men de mening over geeft...kan over uiteenlopende onderwerpen gaan...maar wat er af en toe tussen staat:$

4. Oh ja hoor, die zijn er echt.. Ik weet ook mensen die binnen 2 weken na de operatie (waarin je alleen vloeibaar eten mag) McDonalds en pizza geblenderd hebben 'want dan is het toch vloeibaar?' ;)

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gatver :$

6. Nou, dat het ultiem ranzig is, is 1, maar hoe gru-we-lijk dom moet je ook zijn om zoiets überhaupt te verzinnen..? :D

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan ben je echt ziek in je hoofd inderdaad.

8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Zijn jullie ook bekend met klantenservice van Facebook? Hier kom je de echte 'Beps' tegen :D

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Die ken ik inderdaad en lig soms echt in een deuk. Hoe mensen dan ook nog serieus gaan terug reageren op die klantenservice :D

Hilarische!

10. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Dat stel die naar CP gingen in Duitsland en een klacht indiende omdat er Duits werd gesproken :D:D:D De oprechte verbazing van die mensen, inderdaad hilarisch :D

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ow god die ja whahahah weet meteen waar je het over hebt :D:D:D

Deel Deze Pagina