Wenkbrauw gel voor vollere wenkbrauwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 16 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Heeft iemand daar ervaring mee? Ik lees dat het werkt, maar is dat echt zo?
     
  2. Noelle85

    Noelle85 Fanatiek lid

    8 jul 2013
    1.743
    462
    83
    Ligt ook een beetje aan je eigen wenkbrauwen. Als je genoeg haartjes hebt waar de gel aan kan plakken, dan kan het zeker mooi zijn. In sommige gels zitten vezeltjes die voor een voller effect zorgen.
    Als je net als ik al niet veel haartjes hebt en nog wat lege plekjes, dan krijg je niet het effect waar je waarschijnlijk naar op zoek bent. Want gels e.d. pakken niet goed op de huid helaas, maar hechten voornamelijk aan de haartjes.
     
  3. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
  4. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Whaha als het echt werkt dan zouden alle kale mannen het op hun hoofd smeren :roflmao:
     
    Maslov, Tranquila, Evanesco en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hahahaha jaa, dat dacht ik dus ook :roflmao:
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  6. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    "nuttig bij het herstellen van het uiterlijk van misvormde of te grote wenkbrauwen."

    Een crème die dit zegt te doen, maar daarnaast ook je wenkbrauwen voller maakt?!

    Wonder middel :|
     
  7. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Nou, daar geloof ik dus niks van dat dat ook echt werkt. Lijkt me niet dat je haren kan laten groeien die je niet hebt. Haarlengte zit in je dna/ genen, heb ik eens gelezen, en dat verander je niet met een serum/ gel. Lijkt me ook gelden voor wenkbrauwen.
     
  8. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik gebruik wel eens gekleurde wenkbrauwgel van de Hema om m'n wenkbrauwen in model te brengen en iets te kleuren. Je zou ze ook een keer kunnen laten shapen + verven bij een goede wenkbrauwbar. Dat blijft een week of 3-4 zitten, dus prima om eens uit te proberen.
     
  9. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik las hele goede recensies over hun haarlijn dus dacht waarom zou dit niet werken. En ik heb heel weinig haar op mijn wenkbrauwen, het blijkt dat het haarzakjes stimuleert. Maar kan alleen als er een haarzakje zit
     
  10. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nadat mijn wenkbrauwen vrijwel volledig zijn uitgevallen heb ik van alles geprobeerd. Maar helaas zonder succes, ook zo’n gel hielp bij mij in ieder geval niet.

    Er is bij mij geen oorzaak gevonden voor het feit dat mijn wenkbrauwen ineens spoorloos zijn.
    Ik gebruik nu al ruim een jaar een hele fijne potlood om ze te tekenen en over 2 weken dan toch de stap voor pmu.

    Zelf dus genoeg geprobeerd en extra vitamines geslikt die haargroei etc zouden bevorderen. Maar bij mij deed het helaas niks.
     

Deel Deze Pagina