Gisteren is onze hond aangevallen door een loslopende hond (duitse herder), en het ging er nogal heftig aan toe Wij laten onze hond (ook een duitse herder) nooit los lopen, omdat we hem buiten niet goed onder commando hebben. Die eigenaar van de loslopende hond is zich echt rot geschrokken en zei, sorry hoor, hij heeft normaal alleen maar oog voor de bal Ik vind het jammer dat het gebeurt is, nu zal onze hond zich op straat aan de riem niet zo erg veilig meer voelen Maar deze baas gaf aan , dat hij het heel erg vond, en dat dit de laaste keer was dat zijn hond los mee gegaan is naar buiten En als er schade was, konden we de rekeningen doorsturen. Dus in tegestelling van wat ik hier ook wel eens heb gelezen, was dit een nette afhandeling Dit wilde ik ff kwijt
Gelukkig maar dat het zo netjes allemaal afgehandeld is! Je hoort idd de wildste verhalen over zo'n dingen (erg genoeg!) Maar heeft jullie hond er verwondingen aan opgelopen?
Wat zielig voor jullie hond zeg! Hopelijk is hij niet te erg gewond Mijn hondje is vroeger ook een keer door een Duitse herder aangevallen, was heel zielig! Had allemaal wonden in zijn nek. De eigenaar van de Duitse herder heeft de dierenarts kosten toen ook betaald.
Gelukkig maar dat het netjes is verlopen, ik hoop dat jullie hond nu niet bang is aan de riem en dat hij niks heeft opgelopen.
Ik kon gisteren niets ontdekken, maar het is een langhaar. Ik hou hem goed in de gaten, want die andere herder beet volgens mijn man ook echt heel gericht in de nek en poten
Hij vond het aan de riem al nooit leuk, want hij is toen hij 5 maanden was, ook al een keer aangevgallen door een loslopende herder... En u dus weer, ik moet straks voor het eerst met hem aan de lijn de straat op dus ik ben benieuwd
Nou, keurig van die andere eigenaar... Hier is 'n tijdje terug m'n kat gegrepen door 'n Mechelse herder. Baasjes hadden 't dier duidelijk niet onder controle (stonden erbij en keken ernaar, dat kaliber...) en mijn kat werd behoorlijk in 't rond geslingerd. Baasjes zijn er, zo gauw de kat ontsnapt was, haastig vandoor gegaan en ik zat naderhand met 'n rekening van de DA van 70 euro (en dat valt nóg mee)... Dus 't is altijd prettig te lezen dat het dus ook ánders kan... Hoe is 't nu met je hond trouwens?
aah erg he is dat om te zien!!! Ik kan er niet zo goed tegen, wel een nette afhandeling inderdaad... Ben benieuwd hoe het straks zal gaan arm beestje!!!
Wat fijn dat het goed is afgelopen,onze hond (en die van verschillende buren) is een tijdje geleden tot 3x toe aangevallen door een duitse herder... We hebben een bull terrier en is heel onderdanig.. Ook daar stond het baasje er een beetje dom bij te kijken en zegt ook nog dat hij wel vaker ontsnapt als de voordeur openstaat. Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden, maar het had anders kunnen aflopen.. Dat beest loopt om de haverklap zonder baasje buiten, vind het zo zielig, die hond kan er niks aan doen want die krijgt gewoon geen opvoeding.. Gelukkig was er geen DA voor nodig, maar als dat wel het geval is geweest had ik de rekening niet zelf betaald.. Fijn om te lezen dat het dus WEL anders kan..