Ik kwam toevallig ook zo'n antiklit spray tegen. Lijkt mij ook wat... moet nog veel uitprobren met mn haren. Gebruik jij conditioner onder de douche of ook op handdoek droog haar? Ik gebruik na het wassen altijd een haarmasker en kam mijn haren dan ook mee onder de douche.
Ik doe er gel in, mousse en pompje van andrelon en ik fohn het dan. Het word dan wel hard maar ik kneed het daarna verder droog dan word het weer zacht. Niet erg goed voor je haar maar dan heb ik geen pluis en zit het veel mooier als dat ik het gewoon op laat drogen..
Voor de spray maakt het denk ik niet uit of je veel of weinig haar hebt. Het is heel licht en luchtig. Om het haar weer in model te krijgen. Voor mijn haar helaas te subtiel om het in model te houden. Onder de douche gebruik ik de standaard conditioner. Ik weet niet veel van de ingrediënten van verzorgingsproducten, maar ik heb het idee dat de krullencreme die ik gebruik eigenlijk een conditioner is voor op handdoek droog haar.
Voor elke soort krullen is er een andere behandeling, lees onderstaande link eens. Je hebt krullen en krullen, ik heb een giga bos met krullen, heel dun haar maar wel stevig, mijn jongste heeft op het oog dezelfde krullen maar hebben een hele andere behanding nodig, ze heeft heel fijn dun haar. Ik gebruik al 5 jaar geen shampoo! Föhnen breekt mijn haar Uitborstelen als het nat is. En inderdaad een goede kapper!! Het grote krullen artikel - Beautylab.nl
Zoals Anica al zegt: iedere krul is anders en iedereen heeft ook weer andere methodes om zijn / haar krullen mooi te krijgen. En waar de ene houdt van harde krullen, houdt de ander weer van zachte bouncy krullen. Het is gewoon een beetje zoeken naar wat voor jou het beste werkt. Ik was zelf mijn haar met perfecte krul van andrelon. Daarna de conditioner en terwijl die erin zit uitkammen met een groffe kam. Haren in een handdoek wikkelen en dan in mijn vochtige haar Inecto coconut oil serum. Dan met mijn hoofd ondersteboven droogföhnen met de diffuser en tot slot "aflakken" .