Welke producten mis jij in de supermarkt die eerst wel verkocht werden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    Diepvries rundhamburgers van de c1000

En de zure ijsjes van de lidl vorig jaar hadden ze die nog was altijd snel op en nu niet meer in de schappen

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Oooh echt? Op de binnenweg zit die toch? Ik kom er nooit maar wanneer ik in de buurt ben ga ik zeker een keer ff kijken :D.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Absoluut deze cashewnoten! Alle winkels al afgeweest, nergens meer te krijgen. Online staan ze nog op AH, maar in de winkel ligt die er niet meer. En vroeger kregen wij weleens de caramel popcorn, die smaken nu ook veel anders. En de ouderwetse Cheese onion! Die van nu smaakt ook nergens meer naar.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,5 KB
      Weergaven:
      4
  4. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Zo jammer he! En probeer het maar eens na te maken, het blijft anders, wat je ook probeert..

5. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    ik mis de tjap tjoi mix van Conimex. Verschillende winkels afgegaan maar niet meer gevonden.

En spooki appelsap

6. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Pinda chips van croky!

En tjolk banaan voor dochter... Stom dat het zo kort maar te koop was

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat ik zelf mis:
    Speedy (ijs)
    En ook sommige chips die al eerder genoemd zijn (lays sour cream, cheetos balls en frietjes)

En ik vind ook vervelend dat smaken vernieuwd worden en helemaal niet meer zo lekker zijn. Waarom moet er iets wat goed is veranderd worden?!

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oe, hoe heten die ijsjes toch met de holbewoners er op? Waren driehoekige of keelvormige verpakkingen. En zooooo lekker. Die mis ik echt

9. tuc

tuc Niet meer actief

Jaaaa die hadden wij vroeger ook. Van wicky hebben ze nu ook van die driehoeken maar die smaken niet zo lekker als die

10. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Hahaha ik heb dat gegoogled :D ijsjes met holbewoners erop. Ze heten joekels.:p

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ik "vernieuwd" of "nieuwe formule" op een verpakking sowieso drama, niet per se vanwege de smaak, maar met een kind met allergieën: je kunt weer opnieuw gaan uitzoeken of dat allergeen er niet opeens weer inzit en dan weer op zoek naar een alternatief.

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik ga wel heel erg terug in de tijd gaan: Lunchables... was lekker :p

13. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Van Lays, de smaak Cream chives, dat was vanaf dat ik nog een klein meisje was echt mijn favoriet. Vind het nog steeds jammer dat die uit het assortiment is :(

14. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Neeee:x
    Ik had n.a.l. hiervan eens gemaild naar de AH over de luxe mergpijpjes en kreeg dit als reactie:

Ik vind het vervelend door te geven maar het artikel AH Cakemergpijpjes gaat per 25-9-2016 uit het assortiment.

Ze zouden het wel doorgeven aan degenen die hier over gaan, dus mochten er meer luxe mergpijp liefhebbers zijn; massaal mailen! :D hahaha!

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Oh dit ken ik, dat was super lekker, inderdaad!

16. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Manneke pis het ik een maand geleden nog gekocht bij de Kruidvat. Alleen als schepsnoep

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Het ouderwets raketijsje met het chocolade puntje. Die hebben ze ook niet meer.

18. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Je bedoeld de dots donuts? Die waren een tijdje wel weer in de schappen volgens mij bij de Jumbo

19. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ja klopt en je hebt ook een in zuid bij de beijerlandselaan tegenover de AH.

20. Islah

Islah Niet meer actief

Wat was dat dan?

Deel Deze Pagina